Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Wel een ex-Ajacied, maar wie weet haalt Feyenoord wel bijna-vergeten-voetballer Ja?ro Riedewald. Vorig jaar geen minuut PL gespeeld en mag weg bij Crystal Palace. Nog altijd maar 22 jaar.

Max

Administrator
Forumleiding

Ik heb de voorkeur voor Hoedt. Die heeft toch wat meer minuten gemaakt in het buitenland en brengt ook wat meer lengte mee. Maar ook Riedewald zal ongetwijfeld op een lijstje staan. Ik was hem eerlijk gezegd niet bijna, maar helemaal vergeten.

Hoe staat het met Kenny Tete?

Atreides

Well-known member
Wel een ex-Ajacied, maar wie weet haalt Feyenoord wel bijna-vergeten-voetballer Ja?ro Riedewald. Vorig jaar geen minuut PL gespeeld en mag weg bij Crystal Palace. Nog altijd maar 22 jaar.

Dat zou een hele goede versterking zijn. Riedewald heeft w?l de snelheid om ver van de goal te spelen en voetballend meer dan prima. Al zou je de snelheid misschien ook kunnen invullen door Karsdorp te huren en St. Juste naar het centrum halen (maar ik heb geen idee of St. Just dat aankan).

Hoedt zou overigens een betere versterking zijn maar wel veel minder snel ?n ook veel moeilijker haalbaar (Hoedt zou 12 miljoen transferwaarde hebben terwijl Riedewald slechts 5 miljoen transferwaarde zou vertegenwoordigen).

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
St. Juste moet sowieso centraal. Botteghin en Baco kunnen het beide niet meer bijbenen. Dus Hoedt of Riedewald samen met St. Juste achterin zou een hele verbetering zijn. Als je Karsdorp terug kan halen zou dat fijn zijn, maar anders moet je daar maar Geertruida minuten laten maken. Vroeger hebben De Vrij, Kongolo, Van Beek en BMI ook eerst minuten gemaakt als rechtsback. Toch makkelijker inpassen dan als centrale verdediger.

Unregistere

Well-known member
Riedewald zit toch niet bij Wasserman? Dat maakt het al een stuk moeilijker.

Bram Nuytinck wel. Is ook wel iets voor Feyenoord.

Max

Administrator
Forumleiding
Goed punt. Dat maakt de kans groter dat Veltman onze kant op komt dan Riedewald.

Batigoal

Well-known member
En Hansson gaat ook naar Duitsland; naar Hannover om precies te zijn. Heeft ook nooit een echte kans gekregen.

Atreides

Well-known member
https://www.vi.nl/nieuws/st-juste-nadert-eerste-buitenlandse-avontuur

Tot dusver lijkt de achterhoede enkel zwakker te worden. Al is die Tete gelinkt aan Feyenoord, dus dat maakt in dit kader sense.

Als je daar iets van 4 voor betaald en je haalt iets van 8-10 miljoen voor St. Juste naar binnen doe je prima zaken. Het plafond van Tete ligt mijn inziens ook veel hoger dan bij St. Juste al zit je wel met het minpunt van Tete dat het aanvallend geen absolute topper is.

En Hansson gaat ook naar Duitsland; naar Hannover om precies te zijn. Heeft ook nooit een echte kans gekregen.

Nu derde keus dus in die zin een logische transfer. Al had ik die jongen wel een kans gegund, zag er prima uit bij RKC.

Hankie

Well-known member
Troost is ruimte aan het maken in het salaris en transferbudget Jan-Arie zal snel volgen als de nieuwe verdediger heeft getekend. Er zal een nieuwe RB komen (Karsdorp of Tete) een nieuwe LCV en/of RCV en een spits.

Hansson zal het niveau net niet aankunnen en heeft ook nog maar een jaar contract.

Max

Administrator
Forumleiding
Baco zal idd echt wel weg mogen. Als St. Juste gaat, dan moet je sowieso twee centrale verdedigers halen. Dat vind ik belangrijker dan de rechtsback positie.

Hankie

Well-known member
Baco zal idd echt wel weg MOETEN. Als St. Juste gaat, dan moet je sowieso twee centrale verdedigers halen. Dat vind ik belangrijker dan de rechtsback positie.

Baco moet weg van Troost en zal wss snel gebeuren. Tsja wie moet je dan rechtsback zetten? Geertruida?

Max

Administrator
Forumleiding

Baco moet weg van Troost en zal wss snel gebeuren. Tsja wie moet je dan rechtsback zetten? Geertruida?

Had al weg moeten zijn bedoel je neem ik aan. Botteghin en Baco kunnen echt niet, dus St. Juste had allang centraal moeten staan. Dan had je Geertruida op rechtsback kunnen laten rijpen. Als je budget genoeg hebt om naast twee centrale verdedigers ook een rechtsback te halen, vind ik dat prima. Echter je as moet eerst kloppen.

In het verleden hebben De Vrij en Van Beek ook eerst rechtsback gespeeld net als BMI en Kongolo eerst linksback speelde voordat ze een kans centraal achterin kregen. Dat hadden we vorig jaar natuurlijk ook al kunnen doen met Geertruida. Het is niet alsof het probleem centraal achterin deze zomer is ontstaan.

Hankie

Well-known member
Had al weg moeten zijn bedoel je neem ik aan. Botteghin en Baco kunnen echt niet, dus St. Juste had allang centraal moeten staan. Dan had je Geertruida op rechtsback kunnen laten rijpen. Als je budget genoeg hebt om naast twee centrale verdedigers ook een rechtsback te halen, vind ik dat prima. Echter je as moet eerst kloppen.

In het verleden hebben De Vrij en Van Beek ook eerst rechtsback gespeeld net als BMI en Kongolo eerst linksback speelde voordat ze een kans centraal achterin kregen. Dat hadden we vorig jaar natuurlijk ook al kunnen doen met Geertruida. Het is niet alsof het probleem centraal achterin deze zomer is ontstaan.

Nee doorselecteren is niet gebeurd door Van Geel. Troost doet het nu op een onhandige manier maar goed. Het management van St. Juste bevestigt de vergaande interesse, maar er waren meer clubs in de race vanuit de Bundesliga en Ligue 1. Dus hopelijk een goed bedrag.

Jamel

Administrator
Forumleiding
St Juste voor 8 tot 10 miljoen verkopen en Baco transfervrij weg is prima. Als je van het lijstje Tete, Karsdorp, Janmaat, Hoedt en Riedewald er minimaal twee haalt. En dan bij voorkeur geen huurconstructies.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Berichten vanuit Turkije. We gaan Edgar I? voor een jaar huren van Trabzonspor. De Portugese verdediger, die zowel in het centrum als op rechtsback kan spelen, heeft vandaag een transfer gemaakt van Lille naar Turkije, maar mag daar niet spelen omdat ze al teveel buitenlandse spelers hebben.

Zaakwaarnemer is Rob Janssen, dus grote kans dat dit waar is.

Bovenaan