Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Kunnen jullie misschien nog mooi cashen ook op basis van een succesvolle Copa America.

Staat nog een jaartje onder contract. Hebben we ooit 2,4 miljoen voor betaald. Neem dan aan dat we hem voor iets tussen de 3 en 5 miljoen euro verkopen. Hebben we er niet eens verlies op gemaakt.

MWLC

Well-known member
Feyenoord heeft met Liam Kelly een nieuwe versterking binnen. De 23-jarige Ierse middenvelder komt per direct over van het Engelse Reading en tekent in De Kuip een contract voor twee seizoenen, tot medio 2021.

Beetje vreemd dat hij maar voor 2 seizoenen tekent.

Pascallovic

Well-known member
Dat is omdat ze zoveel vertrouwen in die jongen hebben. Als dit het alternatief voor Namli is, waar ze ook interesse in hadden, had ik toch voor Namli gekozen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ken heel die gast niet. Maar het feit dat hij in 96 offici?le duels slechts een handvol goals heeft gemaakt en vorig seizoen amper tot niet gespeeld heeft, stemt me niet echt positief.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ken heel die gast niet. Maar het feit dat hij in 96 offici?le duels slechts een handvol goals heeft gemaakt en vorig seizoen amper tot niet gespeeld heeft, stemt me niet echt positief.

Goede opvolger voor Clasie.

JFK

Well-known member

Eerst Marsman, dan Narsingh en nu deze grootheid.
Ik denk dat ik aankomend seizoen maar voor Helmond Sport ga supporteren.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerst Marsman, dan Narsingh en nu deze grootheid.
Ik denk dat ik aankomend seizoen maar voor Helmond Sport ga supporteren.

Je bent van harte welkom bij een avondje bieren bij Excelsior met de mannen.

Bovenaan