Het grote Feyenoord transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Mooi man. Toch 43 minuten gespeeld afgelopen seizoen in het Championship en dat was niet vanwege blessures.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi man. Toch 43 minuten gespeeld afgelopen seizoen in het Championship en dat was niet vanwege blessures.

Ik ben er ook niet kapot van. Vond hem bij PSV al niet overtuigend. Maar goed, hij schijnt Jorgensen van goeie voorzetten te gaan voorzien als ik de kenners moet geloven.

Pascallovic

Well-known member
Ik ben er ook niet kapot van. Vond hem bij PSV al niet overtuigend. Maar goed, hij schijnt Jorgensen van goeie voorzetten te gaan voorzien als ik de kenners moet geloven.
Tsja, Berghuis gaat naar de 10 positie toch? Ik vraag mij af in hoeverre dat effect op zijn doelgerichtheid heeft. Hij was vrij succesvol vanaf rechts met het naar binnen trekken en schieten. Vanaf de 10 positie is dat toch lastiger. Bijzonder om iemand die goed speelt op rechtsbuiten op een andere positie te zetten en dan een twijfelgeval te halen voor de opengevallen plaats. Aan de andere kant blijft het de Eredivisie, dus het kan ook zomaar rendement opleveren.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja, Berghuis gaat naar de 10 positie toch? Ik vraag mij af in hoeverre dat effect op zijn doelgerichtheid heeft. Hij was vrij succesvol vanaf rechts met het naar binnen trekken en schieten. Vanaf de 10 positie is dat toch lastiger. Bijzonder om iemand die goed speelt op rechtsbuiten op een andere positie te zetten en dan een twijfelgeval te halen voor de opengevallen plaats. Aan de andere kant blijft het de Eredivisie, dus het kan ook zomaar rendement opleveren.

Berghuis naar de as ben ik op zich wel een voorstander van. We komen al jaren chronisch creativiteit vanaf het middenveld tekort. Verder ben ik sowieso wel benieuwd wat Stam met spelers als Tapia en Ayoub gaat doen, die onder Gio nauwelijks speelden maar in mijn ogen wel degelijk kwaliteiten hebben.

Atreides

Well-known member
Mits fit een goede aankoop. Geen speler die het verschil met Ajax en PSV kan gaan maken.

Persoonlijk was ik eerder voor Becker gegaan. Vergelijkbaar type, minder ervaring maar met wel restwaarde in de toch al belegen Feyenoord selectie.

Batigoal

Well-known member
Tapia staat als basisspeler in de finale van de Copa America. Bij Willem II stak hij er ook bovenuit. Lijkt me dat Stam hem wel een serieuze kans gaat geven?

Max

Administrator
Forumleiding
Wat Clasie afgelopen seizoen heeft laten zien moet Tapia toch ook wel lukken.

Hankie

Well-known member
Feyenoord hoopt vrijdag de laatste plooien glad te strijken en Luciano Narsingh aan de selectie toe te voegen. In de Kuip ligt er een tweejarig-contract klaar voor de aanvaller, die transfervrij is.

Narsingh wordt gehaald voor de positie als rechteraanvaller. Dat wil niet zeggen dat Steven Berghuis vertrekt. Sterker nog Feyenoord en Berghuis zijn dichtbij een akkoord over contractverlenging. De international staat nog twee seizoenen onder contract in de Kuip, maar Berghuis staat op het punt onder verbeterde voorwaarden zijn verbintenis te verlengen tot de zomer van 2022.

Berghuis, die ook op de radar staat bij PSV, krijgt bij Feyenoord de kans om als aanvallende middenvelder te spelen op de nummer '10' positie. Hij heeft het nummer, vorig jaar gedragen door Tonny Vilhena, inmiddels ook al overgenomen.

Luciano Narsingh speelde de laatste jaren in Wales bij Swansea City. Het afgelopen seizoen kwam hij nauwelijks in actie bij de club die uitkomt in het Championship van Engeland. Narsingh wordt vrijdag medisch gekeurd en als de deal rondkomt gaat hij maandag mee op trainingskamp naar Oostenrijk.

Goed nieuws van Berghuis

Max

Administrator
Forumleiding
Dan lijken we voorin en op het middenveld de zaken redelijk op orde te hebben om plek drie weer veilig te stellen. Zouden we achterin nog wat gaan doen?

Batigoal

Well-known member
Knap als Feyenoord weet het contract van Berghuis te verlengen. Snap alleen niet waarom hij dat zelf zou willen. Hij is 'al' 28 dus veel tijd voor nog een mooie transfer zit er niet in.

Max

Administrator
Forumleiding
Knap als Feyenoord weet het contract van Berghuis te verlengen. Snap alleen niet waarom hij dat zelf zou willen. Hij is 'al' 28 dus veel tijd voor nog een mooie transfer zit er niet in.

Als PSV je grote stap omhoog moet zijn, dan valt het met de interesse schijnbaar wel mee. Dan is een hoger salaris in combinatie met wellicht wat afspraken over een toekomstige transfer wellicht interessant.

MWLC

Well-known member
Luciano Narsingh is Feyenoorder. De 28-jarige buitenspeler komt transfervrij over van Swansea City en tekent in De Kuip een contract voor twee jaar, tot medio 2021. De transfer werd vrijdag na een geslaagde medische keuring definitief afgerond.

Bovenaan