Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jaap heeft een wens op transfergebied. De Ierse middenvelder Liam Kelly (23), actief bij Reading, moet volgens hem naar de Kuip komen. Is exact een speler die weet hoe Jaap wil voetballen, vertelde hij aan de pers.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/183699/Feyenoord-geinteresseerd-in-Ierse-middenvelder-Kelly

Is volgens VTBL zelfs al medisch gekeurd. Ik ken heel die gast niet. Is blijkbaar een dwergje op het middenveld, die bij Reading onder Stam alles speelde, maar er daarna nauwelijks meer aan de bak kwam.

JMD

Well-known member
Ik ben er ook niet kapot van. Vond hem bij PSV al niet overtuigend. Maar goed, hij schijnt Jorgensen van goeie voorzetten te gaan voorzien als ik de kenners moet geloven.

Narsingh was 1 half jaar bij PSV echt goed, daarna raakte hij zwaar geblesseerd aan zijn kruisbanden en sindsdien nooit meer op niveau geweest. Hoorde vanochtend dat Narsingh naar Feyenoord ging en dacht eerst dat ik het niet goed had verstaan. De nood moet wel heel hoog aan de man zijn als je zo'n aankoop doet.

Unregistere

Well-known member
Het is wel eredivisie, dus het valt niet uit te sluiten dat hij gewoon een goaltje of 7-10 en een assist of 10-15 geeft natuurlijk.

Miramar

Well-known member
Fer gaat morgen mee op trainingskamp van Feyenoord in Oostenrijk. Nog geen contract of zoiets...

Pascallovic

Well-known member
Toch mooi dat richten op de eigen jeugd om vervolgens Kelly, Narsingh en Fer te halen die vooral de eigen jeugd in de weg gaan lopen. Loopt er dan echt niks rond met meer potentieel dan een bankzitter van de nummer 20 van het 2e niveau in Engeland?

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee, maar ik heb niet de illusie dat Feyenoord opeens standvastig beleid gaat uitoefenen.

Hankie

Well-known member
Ach als er een goede mix komt is het geen probleem. Daarnaast heeft Fer op dit moment geen contract en traint hij enkel mee. Stam wil de posities goed dubbel bezet hebben en niet alle jeugd is er al aan toe.

Ik zie voldoende speeltijd voor de jeugdspelers

Vemeer - Bijlow

Nieuwkoop - Hall

Botthegin - Geertruida

St Juste - Van Beek - Hendriks

Haps - Malacia

Kelly - El Bouchatoui

Berghuis -

Toornstra - Kok?u

Larsson - Azarkan - Toure

Jorgenson - Vente - Bannis

Narsingh - Summerville - Sinnestera

PES5

Administrator
Forumleiding
Gaat Jan Arie weg? En Ayoub? Tapia?

Stam gaat trouwens met de punt naar achter spelen, dus Berghuis lijkt gewoon voorin te gaan spelen.

Batigoal

Well-known member
Ach als er een goede mix komt is het geen probleem. Daarnaast heeft Fer op dit moment geen contract en traint hij enkel mee. Stam wil de posities goed dubbel bezet hebben en niet alle jeugd is er al aan toe.

Ik zie voldoende speeltijd voor de jeugdspelers

Vemeer - Bijlow

Nieuwkoop - Hall

Botthegin - Geertruida

St Juste - Van Beek - Hendriks

Haps - Malacia

Kelly - El Bouchatoui

Berghuis -

Toornstra - Kok?u

Larsson - Azarkan - Toure

Jorgenson - Vente - Bannis

Narsingh - Summerville - Sinnestera

Burger?

Is probleemkind Summerville weer in genade aangenomen?

Max

Administrator
Forumleiding
Burger?

Is probleemkind Summerville weer in genade aangenomen?

Burger mag inderdaad wel aan het lijstje worden toegevoegd. Verder staan Ayoub en Tapia gewoon nog onder contract.

Probleemkind Summerville was al duidelijk dat men er niet te zwaar aan tilde. Men koos duidelijk zijn kant door afscheid van Knoester te nemen. Dan zie je kennelijk voldoende toekomst in Summerville.

Hankie

Well-known member
Het lijkt er nu meer op dat Stam met de punt naar voren gaat spelen en dus Berghuis op 10. Ayoub, Tapia en Scharie staan nog onder contract waarvan ik verwacht dat de laatste 2 weg zullen gaan. Burger is Lex Immers 2.0

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk overigens dat je realistisch moet zijn en moet constateren dat de jeugd op dit moment wat minder lekker loopt bij Feyenoord. Dan vind ik de opvullingen in de selectie eigenlijk kwantitatief best behoorlijk.

Bovenaan