Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wie was de vrouwenmeppende clown nou alweer?

Pittig forum met al die Feyenoorders die zo perfect op de hoogte zijn van alles in en rondom Ajax.
Da's een beetje flauw. Als je, net als ik, wat Engelse twitteraccounts gerelateerd aan voetbal volgt, dan kan die berichtgeving over Antony je moeilijk zijn ontgaan.
 

Abubakari

Well-known member
Da's een beetje flauw. Als je, net als ik, wat Engelse twitteraccounts gerelateerd aan voetbal volgt, dan kan die berichtgeving over Antony je moeilijk zijn ontgaan.
Die volg ik dus niet. Ik volg vrij weinig social media, vrijwel geen social media zelfs. Dat Antony zijn vrouw slaat wist ik dan ook niet. En als dat is wat ik mis op social media denk ik ook niet dat ik alsnog vanalles ga volgen. Ik ben in voetbal geïnteresseerd, randzaken boeien mij niet, gelul om voetbal heen ook niet, geruchten ook niet en buitenlands voetbal volg ik ook voornamelijk via teletekst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja in vergelijking met alle Ajacieden hier volgt iedereen Ajax en ex-Ajacieden vrij intensief.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die volg ik dus niet. Ik volg vrij weinig social media, vrijwel geen social media zelfs. Dat Antony zijn vrouw slaat wist ik dan ook niet. En als dat is wat ik mis op social media denk ik ook niet dat ik alsnog vanalles ga volgen. Ik ben in voetbal geïnteresseerd, randzaken boeien mij niet, gelul om voetbal heen ook niet, geruchten ook niet en buitenlands voetbal volg ik ook voornamelijk via teletekst.
Ik ben ook niet actief op zoek naar allerlei roddels en achterklap, maar ik volg het voetbal in de Premier League wel met veel interesse. Dus ook de Engelse variant van het AD of VI. En als die dan allemaal gaan melden dat Antony een aanklacht aan zijn broek heeft vanwege vermeende mishandeling, dan verschijnt dat op mijn tijdlijn.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben ook niet actief op zoek naar allerlei roddels en achterklap, maar ik volg het voetbal in de Premier League wel met veel interesse. Dus ook de Engelse variant van het AD of VI. En als die dan allemaal gaan melden dat Antony een aanklacht aan zijn broek heeft vanwege vermeende mishandeling, dan verschijnt dat op mijn tijdlijn.
Snap ik, maar ik lees best vaak dingen over Ajacieden of voormalige Ajacieden die ik niet wist en dat komt relatief vaak van mensen die nou juist niks met Ajax lijken te hebben. Reken ik jou niet toe trouwens.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Snap ik, maar ik lees best vaak dingen over Ajacieden of voormalige Ajacieden die ik niet wist en dat komt relatief vaak van mensen die nou juist niks met Ajax lijken te hebben. Reken ik jou niet toe trouwens.

Jamel heeft wel wat met Ajax?
 

U.G.

Well-known member
Benfica is een prachtige club en bijna een garantie op prijzen, maar het is toch zonde dat de beste speler van de Eredivisie naar een competitie gaat met deze gebrekkige belangstelling? De 6e club in Portugal trekt minder mensen dan Emmen en Go Ahead en alles daaronder is Excelsior of minder.


Nou een ‘bijna-garantie’ ? Ze zijn nu landskampioen onder Schmidt maar voor de laatste prijs moet je alweer vier jaar terug gaan ! Ook met de league-cup meegerekend,.. nada dus. En toch meer dan 200 miljoen geïnvesteerd over dit tijdperk, dus om op spuit elf van even hiervoor te reageren : dan zie je maar zo kút is die competitie ook weer niet.

Miaar eerlijkheidshalve ; we leveren die gehuchten daar vanuit Lissabon en Porto een veel groter plezier dan andersom met onze bezoeken. Als het kon zou ik graag de drie behaalde punten vooraf ter kennisgeving willen aannemen dan weer negentig minuten lang naar dat kat en muisspel te kijken. En voor de rest boeren onderling kan me sowieso niet boeien. Maar dat het niet allemaal voor de kat z’n kut is wordt wel onderstreept door het feit dat het 20 jaar lang bij de top 6 competities in Europa zat.

Schmidt is duidelijk fan van Kokcu en gaat hem belangrijk maken, had een PL club hem ook als prioriteit gehad dan waren ze al met heel veel pounds naar voren gestapt, hebben ze dus niet gedaan. Spelmaker worden bij een ploeg die toe-to-toe heeft gespeeld met de huidige CL finalist lijkt me geen straf, spelen in da Luz lijkt me überhaupt geen straf. 25 % transferrechten is zeker ook niet slecht, op Palhinha na ( die was al 29 ) vertrekt er bijna niemand meer bij de grote drie onder de clausules, ik zal het ff moeten opzoeken maar ik geloof het niet. 120 is wel exceptioneel, maar Benfica heeft al twee keer bewezen die afkoopclausule te kunnen afdingen. Veel gaat afhangen van uiteraard persoonlijke-en teamprestaties, hype (!)en wanhopige kopers. We zien het wel.
 

De Wolf

Well-known member
Antef Tsoungui is de derde aanwinst. 20 jarige Belg komt transfervrij over van Brighton.

 

U.G.

Well-known member
Sotiris Alexandropoulos van Sporting CP zou de vervanger van Kokcu worden. Moet 4 miljoen kosten.

Kreeg niet veel speeltijd bij Sporting, en van wat ik heb gezien ben ik niet van onder de indruk geraakt. Werd binnengehaald als technisch begaafde speler maar ik vond zijn handelingssnelheid best matig, is bovendien geen bikkelaar. Misschien heeft ie aanpassingsproblemen gehad of kwam ie gewoon niet uit de verf, maar ik vind het niet best.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klinkt meer als een van de dertig namen die deze zomer gelinkt worden aan Feyenoord puur om iemand te pushen.

Feyenoord Transfermarkt die geeft aan dat Summerville een uur met Slot heeft gebeld en Gouka ontkent dat dit het geval is. De eerstgenoemde wordt steeds vaker getrold.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonder te lekken een transfer afgerond:


Dus hiermee hebben we iig een extra optie voorin op de flanken. Wel een beetje jammer dat we toch deels weer in huurconstructies blijven hangen. Anderzijds heb je vroegtijdig je selectie rond en kan je gericht investeren op het moment dat de transfermarkt gunstiger is.
 
Bovenaan