Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dit maar een rare move, moet ik je eerlijk zeggen. Een 18-jarige ruwe diamant opleiden voor Newcastle. Dacht dat wij inmiddels kapitaalkrachtig genoeg waren om zelf spelers te kopen.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het weer deels een kwestie is van posities in je selectie relatief goedkoop invullen zodat je elders op een later moment kan investeren. Misschien dat men voor zich ziet dat Sauer, Slory of Wålemark wellicht over een een seizoen klaar zijn voor een vaste selectieplaats.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Transferstuntje in de maak? Dennis te Kloese en Danilo zijn de Braziliaanse buitenspeler Tete op Instagram gaan volgen. Dit bleek vorig jaar af en toe een voorbode op een aanstaande transfer, bijvoorbeeld in het geval van Igor Paixao. Tete staat nog tot december onder contract bij Shakhtar en kwam de afgelopen tijd op huurbasis uit voor Lyon en Leicester City.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou inderdaad sensationeel zijn.

Zou overigens aardig zijn als Sauer of Slory ook kan aanhaken bij de selectie. Tot dusver vind ik Sauer overtuigender.

PES5

Administrator
Forumleiding
En waarom is dat precies sensationeel?

Een aardig seizoen bij Lyon en door de situatie bij Shakhtar daar niet veel uitzicht. Is geen international ook.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat lijkt me dan wel sensationeel veel
Het zegt natuurlijk lang niet alles. En ik heb die gozer nooit (bewust) zien spelen, dus geen enkel idee of hij een versterking is. Maar Feyenoord haalde nooit eerder een speler die qua geschatte transferwaarde ook maar in de buurt kwam van deze kerel. Ter vergelijking: David Hancko wordt met een waarde van 20 miljoen momenteel als onze MVP geschat. Toen hij vorig jaar kwam was zijn geschatte waarde 4,5 miljoen. Het fluctueert dus ook nogal en het is uiteindelijk slechts een schatting van hobbyisten. Maar op basis van dit alles zou het wel vrij sensationeel te noemen zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
En waarom is dat precies sensationeel?

Een aardig seizoen bij Lyon en door de situatie bij Shakhtar daar niet veel uitzicht. Is geen international ook.

Nou ja, voor Feyenoord begrippen is dit een vrij hoog segment aanwinst. Lyon basisspeler, bij Leicester de helft van de tijd meegedaan. 25 miljoen transferwaarde volgens het natte vingerwerk.

Max

Administrator
Forumleiding
In dit transfertopic is alles sensationeel. Neem nou de nieuwe Zidane, nu nog PEC Zwolle maar straks sterkhouder van het elftal wat Nederland de eerste wereldtitel bezorgd.

Hier doe je Van den Belt echt tekort mee. Straks noemen ze hun kinderen in Irak Vandenbelt.

Bovenaan