Mario
Well-known member
Ik hoop het voor jullie.Nee, die blijft nog een seizoen.
Ik hoop het voor jullie.Nee, die blijft nog een seizoen.
Ik hoop het voor jullie.
We moeten nog steeds afwachten wat het precies gaat worden, maar mijn definitieve eindoordeel hangt wel af van een aantal factoren. Als het 30 miljoen voor 75% van de transferrechten als basisbedrag is en er komen nog een aantal bonussen bovenop, klinkt het alweer heel anders.Ja maar 120 miljoen.
Als Ajax 100 miljoen voor Antony krijgt en Alvarez straks voor meer verkoopt dan wat Feyenoord voor Kökcü vangt dan begrijp ik nu wel waarom die doorverkoop prijs hier zo nadrukkelijk genoemd wordt. 30 miljoen is gewoon echt slecht uit onderhandelt.
Ik hoop het niet.Vraag mij af of ons ander jeugdproduct dat ook wil nu AS Roma hem niet wil.
Misschien dat hij over een jaar of 12 weer terugkomt om af te sluiten. Vraag mij af of ons ander jeugdproduct dat ook wil nu AS Roma hem niet wil.
Benfica is beursgenoteerd en moet er dus over communiceren.
Slechte deal, erg teleurgesteld.
Stel, Benfica verkoopt 'm straks voor 30 plus 80 miljoen aan bonussen, kan Feyenoord dan fluiten naar die 25%?
Benfica is beursgenoteerd en moet er dus over communiceren.
Slechte deal, erg teleurgesteld.
Jullie hebben die vrouwenmeppende clown voor 100 miljoen kunnen slijten. Dan voelt 30 miljoen + een doorverkooppercentage toch genaaid.
En ja, ik had hem voor 23 miljoen gewoon laten gaan. 😀