Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Heb je zo weinig vertrouwen in de ontwikkeling van Kökcu?

Met de doorverkoop erbij kom je in gunstige situaties aan hetgeen wat een Premier League club waarschijnlijk nu al direct wil lappen. Verder loop je altijd ergens het risico met dit soort deals dat ze je op z’n Italiaans naaien en ruilconstructies gebruiken om de volgense transfersom te drukken. Benfica zal dat waarschijnlijk niet doen, omdat ze dan in de toekomst lastiger op die manier spelers ‘goedkoop’ binnen zouden kunnen halen, maar je weet het nooit. Ook pis je naast het geld als Kökçü onverwachts zijn contract uitdient. In alles is het aantrekkelijker om zaken te doen met een Premier League club.
 

Hankie

Well-known member
Hij is persoonlijk rond volgens 1908. Ze willen 40 miljoen en anders een groot doorverkooppercentage.
 

Mario

Well-known member
Estoril uit, is weer eens wat anders dan Volendam uit.

Niets ten nadele van de competitie in Portugal, maar ik had hem toch in een wat grotere competitie verwacht.
 

Hankie

Well-known member
Estoril uit, is weer eens wat anders dan Volendam uit.

Niets ten nadele van de competitie in Portugal, maar ik had hem toch in een wat grotere competitie verwacht.
Ja klopt maar Benfica wordt wel als goede springplank gebruikt richting de topcompetities. Hij is nog jong en kan snel een volgende stap maken.
 

Batigoal

Well-known member
Estoril uit, is weer eens wat anders dan Volendam uit.
Dat soort opmerkingen zijn altijd wat flauw en kun je bovendien over de grote competities net zo maken. Van Luton-uit, Cremonese-uit of Elche-uit droomt ook niemand.

Het tranferbedrag valt wat tegen. Er werd alom gesuggereerd dat Kokcu wel dé grote transferklapper van Feyenoord zou gaan worden.
 

Mario

Well-known member
Dat soort opmerkingen zijn altijd wat flauw en kun je bovendien over de grote competities net zo maken. Van Luton-uit, Cremonese-uit of Elche-uit droomt ook niemand.
Nee, ik bedoel het ook niet denigrerend (sorry @U.G. ) maar je verwacht niet zo snel een overstap naar Portugal als aanvoerder van de Nederlandse kampioen. Bied die competitie een grotere uitdaging als de Eredivisie, behalve financieel dan?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat soort opmerkingen zijn altijd wat flauw en kun je bovendien over de grote competities net zo maken. Van Luton-uit, Cremonese-uit of Elche-uit droomt ook niemand.

Het tranferbedrag valt wat tegen. Er werd alom gesuggereerd dat Kokcu wel dé grote transferklapper van Feyenoord zou gaan worden.
Check de toeschouwersaantallen in Portugal en dan zie je dat er daar 11 'Volendams' zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een zeer verstandige stap van Kokcu. Als de berichten allemaal kloppen, komt hij daar binnen als bestbetaalde speler. Andere omgeving, Champions League, een coach die het heel erg in hem ziet zitten, aanvallend voetbal en een nog grotere springplank naar de absolute top.
 
Bovenaan