Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt me stug dat Benfica 40 miljoen gaat betalen, anders hadden ze het al gedaan. Vooral gezien het feit dat de PL grote vissen zometeen echt gaan bewegen op de markt. Óf…ze cashen binnenkort flink voor Ramos, dan misschien. Is wel dagelijks nieuws in PT.

Jamel ging uit van wat op Transfermarkt stond, maar dat is inclusief doorverkoop percentage geweest. Kaal was het eerder 10 miljoen euro. Daarom ga je er ook niet uitkomen. Het doorverkoop percentage moet wel heel aantrekkelijk zijn om PL clubs te overtroeven. Daarnaast blijft een doorverkoop percentage gevaarlijk gezien de trucen met spelersruilen die je nog kan uithalen ala de Italiaanse clubs.
 

De Wolf

Well-known member
Benfica komt wel een oefenpotje spelen. Of Kokcu meedoet is onbekend.
Oja Feyenoord wil Calvin Stengs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staat op een hele lang lijst. Waarschijnlijk vooral om PSV te bewegen voor hem te gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Zijn op zich prima bezig met de selectie van volgend jaar. Tot dusver zijn Idrissi, Rasmussen en Marciano vertrokken. Dus we zullen in ieder geval een buitenspeler moeten halen die veel speeltijd kan krijgen. Ik zie namelijk niet direct Jahanbaksh, Dilrosun en Wålemark opeens die stap zetten. Rasmussen en Marciano dienen uiteraard ook te worden vervangen, maar dat zijn geen spelers die op veel speeltijd hoeven te rekenen. Dan ben je toch vrij compleet al met je selectie en heb je al Van den Belt en Zerrouki binnen. Uiteraard afwachten welke spelers nog gaan vertrekken, maar het lijkt een stabielere basis te zijn dan waarmee we vorig seizoen aan de competitie start stonden. Hoeven geen spelers op vreemde posities te gaan opstellen.
 

Batigoal

Well-known member
Nakamura gaat die buitenspeler toch worden? Heeft prima statistieken in Oostenrijk en is nog jong, dus op papier een logisch target.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nakamura gaat die buitenspeler toch worden? Heeft prima statistieken in Oostenrijk en is nog jong, dus op papier een logisch target.

Die naam zingt de laatste dagen inderdaad rond. Op papier geen gekke optie, maar ik heb hem nog nooit zien spelen. Schijnbaar heeft hij wel een uur in De Kuip gespeeld in 2019, maar toen was ik op huwelijksreis in China.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nakamura gaat die buitenspeler toch worden? Heeft prima statistieken in Oostenrijk en is nog jong, dus op papier een logisch target.
Hoop concurrentie voor. Maar lijkt mij ook een aardige speler op basis van zijn statistieken.
 
Bovenaan