Het grote Feyenoord transfertopic

De Wolf

Well-known member
Ze schijnen er 16 miljoen voor te willen. Is maar een club in Nederland die daar gek genoeg voor is maar die spelen hoogstens Europaleague.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toe maar, 9 miljoen(of moet ie nog meer kosten?) voor een breedte aankoop.

Dat gaan we ook niet betalen als hij echt puur voor de breedte zou zijn. Daarom begrijp ik eerst huren met koopoptie en dan bekijken hoe hij het doet in de concurrentiestrijd met Gimenez en Danilo. Ik zou verder niet weten hoe goed of slecht hij is. Uit in Groningen meen ik dat hij wel gevaarlijk was. Jamel heeft hem vaker gezien en was niet echt enthousiast. Maar Jamel ziet het ook niet altijd juist.
 

Abubakari

Well-known member
Pepi beoordelen op zijn periode bij Groningen is ook lastig. Heeft het in een slecht team nog relatief goed gedaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Onderstaand is één van de voornaamste redenen dat Feyenoord Santiago Gimenez enkel bij een absurd bedrag moet verkopen. We gaan komende zomer over van Adidas naar Castore. En in tegenstelling tot bij Adidas, mogen de shirts van Castore wel in Mexico worden verkocht. Als Feyenoord het een beetje slim aanpakt, is er in het voetbalgekke Mexico een hoop geld te verdienen aan het feit dat hun populairste speler (niet mijn woorden, maar van die journalist) bij ons voetbalt. Lijkt mij zowel op de korte als de langere termijn veel slimmer om Gimenez nog minimaal een jaar binnen de club te houden, dan nu te cashen bij een bod van, laten we zeggen, 20 miljoen.

 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had echt nog nooit van die kerel gehoord. Geen idee dus of het wat is.

Aanvallende back die die back die van Man City naar Bayern ging in de winterstop als voorbeeld ziet. Ik begrijp dat hij waarschijnlijk bij Onder 18 gaat beginnen, dus dat is nog wel ver van Slot.
 
Bovenaan