Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou Kökcü zelf graag bij Inter zien. Daar spelen enkele oudere middenvelders en hij zou denk ik perfect zijn naast Barella.
Lijkt me ook een hele mooi stap, maar kunnen (en willen) die hem betalen? Feyenoord gaat terecht voor een fors transferrecord. Denk dat er echt wel clubs gaan zijn die minimaal 40 miljoen willen gaan betalen. Dat deed Inter nog maar voor vijf spelers in hun clubhistorie.
 

gevegt

Well-known member
Feyenoord gaat te veel voor hem vragen waardoor hij geen mooie transfer kan maken en nog een jaar zeer ontevreden blijft, met alle gevolgen van dien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lijkt me ook een hele mooi stap, maar kunnen (en willen) die hem betalen? Feyenoord gaat terecht voor een fors transferrecord. Denk dat er echt wel clubs gaan zijn die minimaal 40 miljoen willen gaan betalen. Dat deed Inter nog maar voor vijf spelers in hun clubhistorie.

Dat hangt ervan af hoe het met de huidige eigenaren komt. Inter moet het vooral hebben van transfervrije spelers nu, alhoewel ze voor Asllani een relatief hoog bedrag hebben neergelegd. Maar qua spel zou hij daar perfect passen, net als Geertruida.
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord en FC Twente zijn bijna akkoord over een transfer van Ramiz Zerrouki, meldt Voetbal International. De middenvelder staat al sinds vorige zomer in de belangstelling van de Rotterdamse club, maar werd tot twee keer toe door Twente aan zijn contract gehouden. Volgens het weekblad is het 'nog slechts een kwestie van tijd' voordat Zerrouki een meerjarig contract tekent in De Kuip.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De clubs melden nu dat het rond is. Mooi zo!

Met Van den Belt en Zerrouki sorteren we nu uitstekend voor op het aanstaande vertrek van Kokcu. Ze kunnen nu ook de hele voorbereiding mee gaan draaien. Heel erg blij met deze daadkracht!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Je start de voorbereiding met voldoende middenvelders. Erg belangrijk. Wel ben ik benieuwd of we Szymanski gaan behouden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gelukkig toch nog de 8 miljoen binnen gekregen waarop het het in de winterstop nog mis liep. Had zelf verwacht dat het nu wel iets minder zou zijn. Niet dus, dat is mooi voor Twente, kunnen ze zelf ook verder shoppen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig toch nog de 8 miljoen binnen gekregen waarop het het in de winterstop nog mis liep. Had zelf verwacht dat het nu wel iets minder zou zijn. Niet dus, dat is mooi voor Twente, kunnen ze zelf ook verder shoppen.
Andere bronnen hebben het over 6 miljoen. De bedragen die in de media worden genoemd, kloppen zelden.

Hoe dan ook is het vast een deal waar alle partijen tevreden mee zijn, anders was 'ie er niet gekomen. Prima zo.
 

De Wolf

Well-known member
Is afwachten wat voor regels er met Russische clubs komt. Die 10 miljoen mogen we niet overmaken of Poetin moet ineens het licht zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kennelijk nog geen contract, maar wel zijn debuut al gemaakt voor Volendam. Interessant.
 
Bovenaan