Het grote Feyenoord transfertopic

JMD

Well-known member
Slot zou op de shortlist staan van Tottenham... Lijkt me nou niet de beste ploeg om te beginnen in de PL... Afbraakrisico is erg groot.
 

Miramar

Well-known member
Slot zou op de shortlist staan van Tottenham... Lijkt me nou niet de beste ploeg om te beginnen in de PL... Afbraakrisico is erg groot.
Ik hoor net dat ie nog een jaar blijft en een lijstje heeft gemaakt met eventuele versterkingen...
 

ALenstra

Well-known member
Arne Slot kan beter nog bij Feyenoord blijven. Al snap ik het wel als hij in de PL wil werken. Flink salaris en eventueel hoge afkoopsom mocht het niks worden.
 

JMD

Well-known member
Verloren zonen moet je dat soort kansen geven. Ajax moet om die reden ook Heitinga een vol seizoen de kans geven…
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Weet niet of elke Feyenoordfan het met me eens is, maar ik zou dit dus een uitstekende stap vinden voor Kokcu. Aston Villa is een mooie club, wat een uitstekend seizoen draait en wellicht zelfs Europees voetbal kan gaan spelen. Maar het is niet bij de grootste clubs van de Premier League, waar je al gauw één van de 8 dure middenvelders bent en daardoor sneller verzuipt. Met Emery zit er ook nog eens een prima manager, die Kokcu denk ik wel verder kan helpen in zijn ontwikkeling. Ik vraag me alleen wel af wat zij van de zomer op de transfermarkt gaan doen, want met Dendoncker en Douglas Luiz hebben ze al twee uitstekende spelers op de positie van Kokcu. Maar zou me ook niet verbazen als Luiz weggekocht wordt.

Ik zou Kökcü zelf graag bij Inter zien. Daar spelen enkele oudere middenvelders en hij zou denk ik perfect zijn naast Barella.
 
Bovenaan