Miramar
Well-known member
Oh ok. Maar die heeft toch helemaal geen snelheid?Van der Boomen gaat naar PSV. Beetje goodwill kweken bij de supporters door zo'n PSV jongen binnen te halen.
Oh ok. Maar die heeft toch helemaal geen snelheid?Van der Boomen gaat naar PSV. Beetje goodwill kweken bij de supporters door zo'n PSV jongen binnen te halen.
Nee, wel een fantastische trap.Oh ok. Maar die heeft toch helemaal geen snelheid?
Feyenoord moet Stengs gaan halen als mogelijke vervanger voor Kökcü.
Die speelt erg goed bij Antwerp.Asjeblieft niet.
Ik hoor net dat ie nog een jaar blijft en een lijstje heeft gemaakt met eventuele versterkingen...Slot zou op de shortlist staan van Tottenham... Lijkt me nou niet de beste ploeg om te beginnen in de PL... Afbraakrisico is erg groot.
Slot zou op de shortlist staan van Tottenham... Lijkt me nou niet de beste ploeg om te beginnen in de PL... Afbraakrisico is erg groot.
spelen die op dezelfde positie dan?Feyenoord moet Stengs gaan halen als mogelijke vervanger voor Kökcü.
Hugodver...Feyenoord speelt vast in op een vertrek van Slot:
Feyenoord verwelkomt Dirk Kuyt in de trainersstaf
Dirk Kuyt loopt deze week mee met Feyenoord. De oud-voetballwww.fr12.nl
Die gaan maar naar de Bijlmer.Mourinho en Pellegrini. Joep Schreuder als perschef.
Ik zou Kökcü zelf graag bij Inter zien. Daar spelen enkele oudere middenvelders en hij zou denk ik perfect zijn naast Barella.Weet niet of elke Feyenoordfan het met me eens is, maar ik zou dit dus een uitstekende stap vinden voor Kokcu. Aston Villa is een mooie club, wat een uitstekend seizoen draait en wellicht zelfs Europees voetbal kan gaan spelen. Maar het is niet bij de grootste clubs van de Premier League, waar je al gauw één van de 8 dure middenvelders bent en daardoor sneller verzuipt. Met Emery zit er ook nog eens een prima manager, die Kokcu denk ik wel verder kan helpen in zijn ontwikkeling. Ik vraag me alleen wel af wat zij van de zomer op de transfermarkt gaan doen, want met Dendoncker en Douglas Luiz hebben ze al twee uitstekende spelers op de positie van Kokcu. Maar zou me ook niet verbazen als Luiz weggekocht wordt.
'Aston Villa wil snel toeslaan en bereidt miljoenenbod voor'
Orkun Kökcü heeft de laatste weken niet te klagen over belwww.fr12.nl