Het grote Feyenoord transfertopic

Jacco

Well-known member
Voor wat ik heb gelezen heeft Twente Zerrouki beloofd mee te werken aan een transfer in de zomer, maar ik het zou me ook niet verbazen als Twente hoopt op een bod in de dubbele cijfers, van bijvoorbeeld een Engelse club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor wat ik heb gelezen heeft Twente Zerrouki beloofd mee te werken aan een transfer in de zomer, maar ik het zou me ook niet verbazen als Twente hoopt op een bod in de dubbele cijfers, van bijvoorbeeld een Engelse club.

Zo werkt het tot dusver sowieso. Iedere keer schuiven ze verder op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja, dan moeten we zorgen dat Bullaude en Taabouni stappen gaan maken. Of jeugdspelers als Dermane of Milambo moeten zich gaan ontwikkelen.

Zou wel fijn/handig zijn om de komende dagen Van den Belt rond te maken voor de zomer. Scheelt weer gehannis dan.

EDIT: Schijnbaar wilde PEC 3 miljoen versus nog geen acht ton in de zomer. Dan snap ik die afweging wel van Feyenoord. Van den Belt valt in de categorie Wieffer, kijken of hij het ook in de eredivisie kan. Dan is 3 miljoen best aan de prijs. Anderzijds bleek Van der Ven uiteindelijk de door Wolfsburg betaalde transfersom ook wel waard.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Van den Belt schijnbaar binnen. Kijken of die net als Wieffer kan verrassen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erg blij mee. Een van de beste spelers van de KKD. Wordt in juni pas 22 jaar. En je haalt hem voor minder dan een miljoen euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Hankie

Well-known member
Ze willen Idrissi vastleggen, mogelijkheden aan het onderzoeken om Szymanski over te nemen (evt hulp bedrijfsleven) en deze dagen om de tafel met Pepi
 
Bovenaan