Het grote Feyenoord transfertopic

Kielse Rat

Well-known member
In zijn eerste halve seizoen op profniveau liet hij leuke dingen zien, maar vorig seizoen dat niet kunnen bevestigen. Gaat eerst nog een seizoen voor Dordrecht spelen geloof ik? Het Nederlandse voetbal zal hem misschien iets meer liggen, in een fysieke competitie zoals de Belgische tweede klasse had hij het toch moeilijk om zich door te zetten. Ik kan de speelstijl van de teams in de KKD moeilijk inschatten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sebaoui heeft op instagram al afscheid genomen van Beerschot en gaat dus aanstonds tekenen bij Feyenoord. Inderdaad weer eentje die wordt gestald bij FC Dordrecht. Ik ben echt heel benieuwd waar die samenwerking toe gaat leiden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@Batigoal Fares Chaibi van Toulouse, ken je hem en is het wat? Geruchten zijn dat hij momenteel de voornaamste kandidaat is om de nieuwe linksbuiten bij Feyenoord te worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens ploeggenoot Dallinga heeft hij potentie om wereldtop te worden. Voor wat het waard is.
 

De Wolf

Well-known member
Peter Bosz...

Maar in dit geval is het een Franse speler die aardig kan ballen, totaal geen binding heeft met Nederland mocht iemand over Haller beginnen. Als die over de grens gaat zal het Italië of Engeland zijn.
 
Bovenaan