Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
@Batigoal Fares Chaibi van Toulouse, ken je hem en is het wat? Geruchten zijn dat hij momenteel de voornaamste kandidaat is om de nieuwe linksbuiten bij Feyenoord te worden.
Zeker, hij staat hoog aangeschreven. Het lijkt me overigens niet onmogelijk om zo'n speler te halen. Sangaré stak er destijds bovenuit bij Toulouse, maar ging ook naar PSV i.p.v. de Premier League of een andere competitie. Feyenoord heeft nu de aantrekkingskracht van de Champions League, dus dan kun je mooie talenten halen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeker, hij staat hoog aangeschreven. Het lijkt me overigens niet onmogelijk om zo'n speler te halen. Sangaré stak er destijds bovenuit bij Toulouse, maar ging ook naar PSV i.p.v. de Premier League of een andere competitie. Feyenoord heeft nu de aantrekkingskracht van de Champions League, dus dan kun je mooie talenten halen.
Thanks! Klinkt goed. Ik ben erg benieuwd of het Feyenoord lukt om hem te binden.

Wat is het voor type buitenspeler? Met wie zou je hem een beetje vergelijken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker, hij staat hoog aangeschreven. Het lijkt me overigens niet onmogelijk om zo'n speler te halen. Sangaré stak er destijds bovenuit bij Toulouse, maar ging ook naar PSV i.p.v. de Premier League of een andere competitie. Feyenoord heeft nu de aantrekkingskracht van de Champions League, dus dan kun je mooie talenten halen.

Zijn wel meer voorbeelden. Gewoon een oerstomme opmerking zelfs voor De Wolf. Ajax heeft volgens mij de laatste jaren wel laten zien dat je best spelers uit grotere competities kan halen. Tuurlijk zijn wij geen Ajax, maar er zijn best mogelijkheden.
 

De Wolf

Well-known member
Spelers als Bergwijn, Haller en Tadic hadden al een verleden in Nederland.
Sangare kwam van een gedegradeerd Toulouse.
 

Batigoal

Well-known member
Thanks! Klinkt goed. Ik ben erg benieuwd of het Feyenoord lukt om hem te binden.

Wat is het voor type buitenspeler? Met wie zou je hem een beetje vergelijken?
Wat ik er van weet een echte dribbelaar met snelheid die graag naar binnen snijdt en veel loopt. Echt wel een interessante speler.
 
Bovenaan