En als ie niet direct presteert heet ie zeker vuilnisbelt.
Volgens mij heeft alleen Johnny van de Burgerking een negatieve bijnaam gekregen, maar waarschijnlijk vergeet ik enkele spelers.
En als ie niet direct presteert heet ie zeker vuilnisbelt.
Staat daar nog maar een half jaar onder contract, daarom lijkt het een buitenkansje te zijn. Maar goed, vooralsnog is enkel bevestigd dat hij contact heeft gehad met Te Kloese en Danilo en dus geen idee hoe dichtbij een transfer daadwerkelijk is.Zal wel een huurconstructie zijn aangezien hij nog steeds onder contract staat in Oekraïne.
Wel een heel leuke speler mocht het lukken.
Voor iemand die graag anderen de maat neemt als ze reageren in het transfertopic van een andere club, zie ik jouw Garfield avatar wel verdomd vaak voorbij komen hier.In dit transfertopic is alles sensationeel. Neem nou de nieuwe Zidane, nu nog PEC Zwolle maar straks sterkhouder van het elftal wat Nederland de eerste wereldtitel bezorgd.
HeimLee, Boem boem Theo, kroketje Kramer...Volgens mij heeft alleen Johnny van de Burgerking een negatieve bijnaam gekregen, maar waarschijnlijk vergeet ik enkele spelers.
HeimLee, Boem boem Theo....
Wel negatief, alleen niet voetbalgerelateerd.Die eerste niet gehoord en van die tweede weet ik niet zeker of die nou echt negatief was bedoeld.
Wat plaagstootjes uitdelen is wat anders dan mensen de maat nemen. Maar ik weet het, in dit topic wordt alles groter gemaakt dan het is, dus vooruit maar weer.Staat daar nog maar een half jaar onder contract, daarom lijkt het een buitenkansje te zijn. Maar goed, vooralsnog is enkel bevestigd dat hij contact heeft gehad met Te Kloese en Danilo en dus geen idee hoe dichtbij een transfer daadwerkelijk is.
Voor iemand die graag anderen de maat neemt als ze reageren in het transfertopic van een andere club, zie ik jouw Garfield avatar wel verdomd vaak voorbij komen hier.
Die Jamel L maakt het wel bont, Heinz aanzien voor een Telegraaf kat.🤨Hup Heinz!
Heinz kroket
1,1 miljoen is het een goede backup die op beide backposities kan spelen.Feyenoord gaat vol voor Joshua Brenet, die schijnbaar een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft.
Tsja, ik ben niet overtuigd. Hij doet soms geweldige dingen voor een rechtsback in aanvallend opzicht, getuige ook zijn 7 goals voor Twente in het afgelopen seizoen. Maar ik vind hem ook (te) vaak zo'n enorme dromer, die zich verdedigend soms zo simpel uit laat spelen.
Ik moet toegeven dat Brenet mij positief heeft verrast t.o.v. zijn periode toentertijd bij PSV.Feyenoord gaat vol voor Joshua Brenet, die schijnbaar een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft.
Tsja, ik ben niet overtuigd. Hij doet soms geweldige dingen voor een rechtsback in aanvallend opzicht, getuige ook zijn 7 goals voor Twente in het afgelopen seizoen. Maar ik vind hem ook (te) vaak zo'n enorme dromer, die zich verdedigend soms zo simpel uit laat spelen.