Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zal wel een huurconstructie zijn aangezien hij nog steeds onder contract staat in Oekraïne.

Wel een heel leuke speler mocht het lukken.
Staat daar nog maar een half jaar onder contract, daarom lijkt het een buitenkansje te zijn. Maar goed, vooralsnog is enkel bevestigd dat hij contact heeft gehad met Te Kloese en Danilo en dus geen idee hoe dichtbij een transfer daadwerkelijk is.

In dit transfertopic is alles sensationeel. Neem nou de nieuwe Zidane, nu nog PEC Zwolle maar straks sterkhouder van het elftal wat Nederland de eerste wereldtitel bezorgd.
Voor iemand die graag anderen de maat neemt als ze reageren in het transfertopic van een andere club, zie ik jouw Garfield avatar wel verdomd vaak voorbij komen hier.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zerrouki nu officieel gepresenteerd. Zouden we die nog met een topmiddenvelder kunnen vergelijken of is hij net als Van den Belt ongeëvenaard goed?
 

Abubakari

Well-known member
Staat daar nog maar een half jaar onder contract, daarom lijkt het een buitenkansje te zijn. Maar goed, vooralsnog is enkel bevestigd dat hij contact heeft gehad met Te Kloese en Danilo en dus geen idee hoe dichtbij een transfer daadwerkelijk is.


Voor iemand die graag anderen de maat neemt als ze reageren in het transfertopic van een andere club, zie ik jouw Garfield avatar wel verdomd vaak voorbij komen hier.
Wat plaagstootjes uitdelen is wat anders dan mensen de maat nemen. Maar ik weet het, in dit topic wordt alles groter gemaakt dan het is, dus vooruit maar weer.

En die kat Garfield noemen, dat kan dus echt niet, die ziet er heel anders uit. Ik had jou niet voor een dergelijke cultuurbarbaar aan gezien.
 

Abubakari

Well-known member

6494825fe5e76-A3EEBD35-CD39-4182-999C-AB604D572407.jpeg


Onze kat (heet Heinz). Maar inderdaad, de driedubbele betekenis van mijn avatar heb je hier aardig neergezet.
 

Bonehead

Well-known member
Het moet toch fijn zijn dat dat Feijenoord watcher Abubakari een beetje controle houd hier. Dewolf 3-0 is wel op zijn plaats. Denk maar zo: Als Feijenoord niet meer de laatste 10 jaar kampioen wordt dan maalt niemand om: Jij wel.. Nu wel! Je bent immers niet voor niets successupporter geworden. Daar gaat jaren over heen van kleineren van clubs die kleiner dan `mijn` club zijn.

Ik denk alleen maar: compensatiedrang
 

Abubakari

Well-known member
Bonehead de Feyenoorder noemt mij een successupporter, ja je bent ook voor Heracles, heel mooi van je, ik voor Cambuur. gevegt de Dalfsenaar die voor PSV is geeft een duimpje. The joke’s on you guys.😄
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat vol voor Joshua Brenet, die schijnbaar een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft.

Tsja, ik ben niet overtuigd. Hij doet soms geweldige dingen voor een rechtsback in aanvallend opzicht, getuige ook zijn 7 goals voor Twente in het afgelopen seizoen. Maar ik vind hem ook (te) vaak zo'n enorme dromer, die zich verdedigend soms zo simpel uit laat spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben er ook niet kapot van. Moet wel zeggen dat ik ook niet echt kapot ben ban Pedersen. Die zal neem ik aan dan wel vertrekken. Er zitten wel een paar rechtsback in de opleiding die het wel aardig doen. Hopelijk breekt er daan een van door.

Verder worden er nog honderd namen aan Feyenoord gelinkt. Zou mooi zijn als die spelers niet al te lang op zich laten wachten zodat ze fit en ingespeeld aan het seizoen beginnen.

Rangers schijnt verder nog interesse te hebben in Danilo. Heeft met 1 goal per 133 minuten echt zijn waarde gehad en prima jongen binnen de groep. Ik heb alleen niet het idee dat er heel veel potentie nog in zit. Bij een goed bod moet je die misschien wel laten gaan.
 

Hankie

Well-known member
Feyenoord gaat vol voor Joshua Brenet, die schijnbaar een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft.

Tsja, ik ben niet overtuigd. Hij doet soms geweldige dingen voor een rechtsback in aanvallend opzicht, getuige ook zijn 7 goals voor Twente in het afgelopen seizoen. Maar ik vind hem ook (te) vaak zo'n enorme dromer, die zich verdedigend soms zo simpel uit laat spelen.
1,1 miljoen is het een goede backup die op beide backposities kan spelen.
 

JFK

Well-known member
Feyenoord gaat vol voor Joshua Brenet, die schijnbaar een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft.

Tsja, ik ben niet overtuigd. Hij doet soms geweldige dingen voor een rechtsback in aanvallend opzicht, getuige ook zijn 7 goals voor Twente in het afgelopen seizoen. Maar ik vind hem ook (te) vaak zo'n enorme dromer, die zich verdedigend soms zo simpel uit laat spelen.
Ik moet toegeven dat Brenet mij positief heeft verrast t.o.v. zijn periode toentertijd bij PSV.
Van mij mag Brenet komen hoor. Is gewoon een prima opkomende back.
 
Bovenaan