Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Pas maar op dat Hatzidiakos straks niet gehaald wordt mocht Senesi worden verkocht!

AZ wil niet aan een concurrent verkopen, dus dan zal Harzidiakos eerst naar het buitenland moeten.

Derry John Murkin van FC Volendam wordt nu aan Feyenoord gelinkt. Een linksback voor de verandering. Vorig seizoen geblesseerd geweest, maar het seizoen ervoor 6 goals en 8 assists in 30 wedstrijden. Dat zijn wel bizarre statistieken voor een linksback. Wel afwachten of FC Volendam niet opeens miljoenen gaat verlangen voor deze speler.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat we inmiddels het station van in het buitenland mislukte Nederlandse spelers huren wel gepasseerd waren. Maar niet dus. Idrissi... Nooit kapot van geweest. Ook niet in zijn beste periode bij AZ. Kan in mijn optiek vooral heel hard rennen, maar mist finesse en overzicht in zijn spel. Heeft het niet voor niets ook niet gered bij Sevilla, Ajax en Cadiz.

Die Murkin is me nooit opgevallen bij Volendam. Terwijl ik juist in het seizoen dat hij zo goed was af en toe nog naar Volendam gekeken heb, omdat ik destijds benieuwd was naar Antonucci. Nu zegt dat niet alles hoor, maar bijvoorbeeld Van de Ven en Mulattieri vielen me dan wel weer positief op.

Kortom, niet direct enthousiast van deze aanstaande nieuwelingen. Maar ik heb wel vernomen dat er op korte termijn nog een linksback komt, met een wat imposanter cv. We shall see.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, uit al die talentvolle spelers werd deze dan weer als talent van het jaar gekozen bij Volendam dat jaar. Het is sowieso als een back up. Dus dan vind ik dit wel een interessante keuze.

Je hebt een volledige selectie nodig. Mocht Feyenoord toch ook nog Gnonto halen, dan heb je lekker veel opties voorin.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ja, uit al die talentvolle spelers werd deze dan weer als talent van het jaar gekozen bij Volendam dat jaar. Het is sowieso als een back up. Dus dan vind ik dit wel een interessante keuze.

Je hebt een volledige selectie nodig. Mocht Feyenoord toch ook nog Gnonto halen, dan heb je lekker veel opties voorin.
Dat is waar hoor. Ben ook niet direct tegenstander van die kerel van Volendam. Ik ken hem niet, dus gewoon neutraal. Kijken wat het wordt, zeggen ze elders dan geloof ik.

Ik kan trouwens de naam van Gnonto niet meer horen (lees: lezen). Echt op elk berichtje van Feyenoord en/of een nieuwssite zijn er tientallen pubers die vragen waar 'ie blijft. Ik heb me ook laten foppen door de stelligheid van Rutger en Mikos helemaal in het begin van de transferperiode. Maar laten we gewoon rustig afwachten. Komt hij nog, mooi. Maar lijkt er toch steeds meer op dat Feyenoord z'n miljoenen aan andere spelers wil uitgeven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu nog Gnonto halen?

Dan gooi je Walemark en Jahanbaksh toch het putje in?

Lijkt met dat je met Dilrosun en Idrissi + bovengenoemde toch prima de vleugels dubbelbezet hebt? Volgens mij kan Szymanski er ook nog spelen toch?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu nog Gnonto halen?

Dan gooi je Walemark en Jahanbaksh toch het putje in?

Lijkt met dat je met Dilrosun en Idrissi + bovengenoemde toch prima de vleugels dubbelbezet hebt? Volgens mij kan Szymanski er ook nog spelen toch?

Szymanski kan ook nog als acht en Dilrosun als 10. Gnonto kan overigens ook op alle vier de aanvallende posities uit de voeten. Maar wat Jamel zegt is waar, moeten maar zien of hij nog komt. Momentum lijkt voorbij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nu nog Gnonto halen?

Dan gooi je Walemark en Jahanbaksh toch het putje in?

Lijkt met dat je met Dilrosun en Idrissi + bovengenoemde toch prima de vleugels dubbelbezet hebt? Volgens mij kan Szymanski er ook nog spelen toch?
Yep, eens. Zou me overigens niets verbazen als Jahanbakhsh voor het einde van de window nog weggaat. Naar het Midden-Oosten ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk kan ik er naast zitten, maar zijn jullie een ietsepietsie in paniek?

De meeste wel. Volgens mij begint de competitie pas over anderhalve week en hebben we daarna nog vier weken tot de deadline. Andere clubs hebben hun selectie ook nog niet rond.
 
Bovenaan