Abubakari
Well-known member
Linksbuiten met Burundese roots die bij Man U heeft gespeeld, geboren in Belgie.Echt nog nooit van gehoord.
Speelt nu in Spanje bij Almeria City.
Dacht dat iedereen dat wel wist.
Linksbuiten met Burundese roots die bij Man U heeft gespeeld, geboren in Belgie.Echt nog nooit van gehoord.
Touché.Linksbuiten met Burundese roots die bij Man U heeft gespeeld, geboren in Belgie.
Speelt nu in Spanje bij Almeria City.
Dacht dat iedereen dat wel wist.
Voordeel als hij niets is we hem terug kunnen sturen.Kan die Pool die we gehuurd hebben een beetje voetballen ?
Tuurlijk anders is Feyenoord niet geïnteresseerd.Uitstekende speler?
Die komt niet. Ik durf wel te wedden om een weekje Danny Buijs avatar.Inderdaad, volgende week vrijdag komt Gnongo naar Rotterdam.
Klopt Slot heeft twijfels....Die komt niet. Ik durf wel te wedden om een weekje Danny Buijs avatar.
Hoeveel geld ik erop durf te zetten of voor hoeveel geld komt hij naar Feyenoord?
400 en 4 miljoen.
Ik ga er overheen met 10 miljard.
Haha, wat een held! Scoort er twee in zijn laatste wedstrijd en dan dat 'F' gebaar na zijn tweede. Okee, ik ben fan!Nou jullie kunnen jullie 404 miljoen en 10 miljard op zak houden. Bij de viering van zijn goals maakt hij zelfs de letter F met de vingers.
Niet verpesten nu, JFK!Nu las ik ergens dat die F bedoeld was voor zijn vriendin wier naam met een F begint.
Heet die dan Fortuna?Nu las ik ergens dat die F bedoeld was voor zijn vriendin wier naam met een F begint.
Gimenez heeft afscheid genomen van zijn teamgenoten en reist deze week af richting Rotterdam.
Inderdaad, mooi opgezet weer.Dat filmpje waar ze het kampioenschap vierde?