Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Je zou inderdaad bijna gaan geloven dat dit een of ander supertalent is. Sowieso is een goede spits wel echt gewenst. Danilo die is nog op zoek naar zijn eerste goal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar Gimenez juist enorm aan het scoren was in aanloop van de transfer, heeft Gnonto tot dusver nog geen goal of assist op zijn naam. Met Idrissi ligt er in ieder geval een linksbuiten vast. Kan mij voorstellen dat het wellicht de tweede helft augustus beter onderhandelen is met Zurich. Dan normaliseert de hype weer wat en is dat 1-jarige contract wellicht meer een item.

Die Engelse back van Volendam schijnt het toch niet te gaan worden. Toch twijfels over zijn verdedigende kwaliteiten.
 

Miramar

Well-known member
Het vliegtuig met onze Mexicaanse wereldster is geland. Diverse supporters volgden het vliegtuig vanaf vertrek tot landing. Overdreven natuurlijk.Dadelijk is ie een Patricio Graff of een Tati Montoya
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het vliegtuig met onze Mexicaanse wereldster is geland. Diverse supporters volgden het vliegtuig vanaf vertrek tot landing. Overdreven natuurlijk.Dadelijk is ie een Patricio Graff of een Tati Montoya

In mijn herinnering was Graff op zich best prima, maar zeer blessuregevoelig.
 

Mario

Well-known member
Met alle respect, maar als hij echt zo goed is had hij wellicht elders in Europa geland. Maar wie weet heeft Feyenoord echt een sensatie binnengehaald...we zullen het zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met alle respect, maar als hij echt zo goed is had hij wellicht elders in Europa geland. Maar wie weet heeft Feyenoord echt een sensatie binnengehaald...we zullen het zien.

Vooralsnog lijkt het erop dat zowel Liverpool als Man City deze zomer de verkeerde spits hebben aangetrokken. Dan hebben we het nog niet eens over de armoedzaaiers uit Barcelona.
 

Makanaky

Well-known member
Met alle respect, maar als hij echt zo goed is had hij wellicht elders in Europa geland. Maar wie weet heeft Feyenoord echt een sensatie binnengehaald...we zullen het zien.
Het is iemand die zn carrière zeer zorgvuldig aan het opbouwen is en alleen maar naar de Eredivisie wil. In Zwitserland loopt er volgens mij nóg zo eentje...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
FYxVYhrXwAcO4mZ


Blij met deze transfer! Stiekem ben ik al een tijdje zeer gecharmeerd van zijn broer Jurrien en met name zijn gebalanceerde persoonlijkheid, zowel op als naast het veld. Van Quinten, nadat de eerste berichten over de interesse verscheen, diverse interviews en wedstrijdbeelden bekeken en hij is al net zo. Rustige gast, uit een goed nest en met de absolute wil om zichzelf te ontwikkelen. Ik twijfel er niet over dat hij het met behulp van zijn technische kwaliteiten, als ook zijn mentaliteit gaat uitgroeien tot een publiekslieveling.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk dat hij zich minimaal net zo goed gaat ontwikkelen als zijn broer, dan is het een goede investering.
 
Bovenaan