Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn opmerking over Danilo is stupide. Dat we Timber transfervrij hadden moeten oppikken is waar. Dacht dat al toen ik dat vorig jaar voorbij zag komen dat FC Utrecht hem oppikte. Alleen dat je vorige zomer die buitenkans niet hebt gepakt hoeft nog niet te zeggen dat je hem nu niet kan kopen. Hadden we hem wel gepakt, dan hadden we Aursnes waarschijnlijk niet gekocht. Daar pak je deze zomer waarschijnlijk al meer voor dan die hele transfersom van Timber.
 

gevegt

Well-known member
Valentijn Driessen is ook weer lekker bezig. Volgens hem hadden we vorig jaar Quinten Timber transfervrij van Ajax over moeten nemen en is het belachelijk dat we dit jaar met Danilo transfervrij een Ajaxafdankertje hebben overgenomen.
Hij heeft gelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Damn, die Giménez... Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zó gehoopt heb dat een aankoop van ons daadwerkelijk ook een beetje kan voetballen. Ik heb nog steeds mijn twijfels, maar zijn persoonlijkheid is geweldig. En de hype in Mexico is ongelooflijk vet om te zien.
 

Miramar

Well-known member
Damn, die Giménez... Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zó gehoopt heb dat een aankoop van ons daadwerkelijk ook een beetje kan voetballen. Ik heb nog steeds mijn twijfels, maar zijn persoonlijkheid is geweldig. En de hype in Mexico is ongelooflijk vet om te zien.
Qua bewegen op het veld en balbehandeling is het Julio Cruz 2.0
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus Trauner, Til, Jahanbakhsh, Dessers, Aursnes, Pedersen, Nelson hebben voor nop gebald? Buiten dat heeft Feyenoord vorig jaar 4,5 miljoen aan transfers uitgegeven, dus wat lul je nou?

Deels kwam het natuurlijk vrij na de verkoop van Berghius, maar het is zeker gelul dat Feyenoord Timber qua salaris niet zou kunnen betalen. Wellicht tekengeld, maar zoveel zal die jongen niet hebben gevangen.
 

Miramar

Well-known member
Er komen nog twee spelers voor de linksback positie en een buitenspeler. En mocht Aursnes weggaan wordt ook hij nog vervangen door een aankoop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Al met al een hele hoop nieuwe spelers. Het zal even duren voordat het een geheel is. Compleet nieuwe voorhoede. Achterin en op het middenveld een paar wijzigingen. Vrees dat we te weinig scorend vermogen in huis hebben.
 

Miramar

Well-known member
Al met al een hele hoop nieuwe spelers. Het zal even duren voordat het een geheel is. Compleet nieuwe voorhoede. Achterin en op het middenveld een paar wijzigingen. Vrees dat we te weinig scorend vermogen in huis hebben.
Ik hoop dat we er na zeven speelrondes nog bij staan...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat we er na zeven speelrondes nog bij staan...

Dat is inderdaad zeer de vraag. Op zich is Vitesse ook verre van compleet of ingespeeld, maar wij geven de doelpunten dusdanig weg dat je dan onmogelijk een resultaat neer kan zetten. Daarna volgt een Heerenveen dat veel minder is gemuteerd.
 

Jacco

Well-known member
Feyenoord zou Zerrouki zien als vervanger voor Aursnes.
Heb ergens een vraagprijs van 10,5 miljoen gelezen.
Ben benieuwd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord zou Zerrouki zien als vervanger voor Aursnes.
Heb ergens een vraagprijs van 10,5 miljoen gelezen.
Ben benieuwd.

Elders noemen ze vier, maar als Hilgers al zes miljoen moet kosten dan zal het eerder twintig zijn. Kennelijk zit onze scouting ook ziek thuis. Ik doe liever geen zaken met FC Twente. Dan betaal je helemaal belachelijke transfersommen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat Feyenoord blijft maar kopen. Koopclub!

Blijft nog wel een jaar of vier zo. Pas zeer recent is de leegloop qua talenten min of meer tot stilstand gekomen. Dus wat nu onder 15/16 is, daar zal je als het goed is relatief complete lichtingen de finish zien halen. Moet je mazzel hebben dat er dan ook een goede lichting tussen zit.
 
Bovenaan