Huh?Toen hadden we geen knaak te besteden dus wat lult die nou?
Huh?Toen hadden we geen knaak te besteden dus wat lult die nou?
Je weet wat transfervrij is.Toen hadden we geen knaak te besteden dus wat lult die nou?
Hij heeft gelijk.Valentijn Driessen is ook weer lekker bezig. Volgens hem hadden we vorig jaar Quinten Timber transfervrij van Ajax over moeten nemen en is het belachelijk dat we dit jaar met Danilo transfervrij een Ajaxafdankertje hebben overgenomen.
Ja, maar loonkosten zat er ook niet in.Je weet wat transfervrij is.
Qua bewegen op het veld en balbehandeling is het Julio Cruz 2.0Damn, die Giménez... Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zó gehoopt heb dat een aankoop van ons daadwerkelijk ook een beetje kan voetballen. Ik heb nog steeds mijn twijfels, maar zijn persoonlijkheid is geweldig. En de hype in Mexico is ongelooflijk vet om te zien.
Dus Trauner, Til, Jahanbakhsh, Dessers, Aursnes, Pedersen, Nelson hebben voor nop gebald? Buiten dat heeft Feyenoord vorig jaar 4,5 miljoen aan transfers uitgegeven, dus wat lul je nou?Ja, maar loonkosten zat er ook niet in.
Dus Trauner, Til, Jahanbakhsh, Dessers, Aursnes, Pedersen, Nelson hebben voor nop gebald? Buiten dat heeft Feyenoord vorig jaar 4,5 miljoen aan transfers uitgegeven, dus wat lul je nou?
Als hij net zo'n goede tuinman is, hoor je mij niet klagen.Qua bewegen op het veld en balbehandeling is het Julio Cruz 2.0
Ik hoop dat we er na zeven speelrondes nog bij staan...Al met al een hele hoop nieuwe spelers. Het zal even duren voordat het een geheel is. Compleet nieuwe voorhoede. Achterin en op het middenveld een paar wijzigingen. Vrees dat we te weinig scorend vermogen in huis hebben.
Ik hoop dat we er na zeven speelrondes nog bij staan...
Feyenoord zou Zerrouki zien als vervanger voor Aursnes.
Heb ergens een vraagprijs van 10,5 miljoen gelezen.
Ben benieuwd.
Dat Feyenoord blijft maar kopen. Koopclub!