Miramar
Well-known member
Ik ken um nieMehh....
Ik ken um nieMehh....
Ik kende hem ook niet, maar heb van het weekend drie recente wedstrijden van hem door gescrollt en ik ben verre van overtuigd.Ik ken um nie
Twee miljoen heeft Feyenoord betaald voor die knakker. Slot zal het allemaal wel weten wat ie kan neem ik aan.Ik kende hem ook niet, maar heb van het weekend drie recente wedstrijden van hem door gescrollt en ik ben verre van overtuigd.
Verders wil Zerrouki wel naar Feyenoord. Volgens de Telegraaf legt Feyenoord 5 miljoen euro voor hem neer.
Wat heeft die gozerd gepresteerd dan?Maar FC Twente wil 15 miljoen, dus Zerrouki gaat nergens heen.
Wat heeft die gozerd gepresteerd dan?
Halen dan!!!16 interlands voor Algerije en ruim 50 eredivisieduels.
Ik zou Slot even bellen.Szymanski basisspeler dit weekend?
Szymanski basisspeler dit weekend?
Die neemt niet op, bang dat ik voor de overname van Diemers bel.
Daar zou hij juist blij mee zijn lijkt me.Die neemt niet op, bang dat ik voor de overname van Diemers bel.
Diemers wellicht naar Fortuna las ik vandaag. Gemiste kans voor Cambuur en zijn geldschieter die nog niet echt overdreven geld schiet heb ik het idee.
Wieffers, Kökçu en Toornstra trainde gisteren alle drie apart begreep ik. Die laatste twee zijn waarschijnlijk inzetbaar tegen Vitesse, maar zeker Kökçu geen hele wedstrijd. Dilrosun trainde helemaal niet. Dus ik verwacht tegen Vitesse zeker Aursnes (tenzij verkocht) en Timber op het middenveld. Dan moeten we er nog een opstellen en dat blijven Szymanski en Bassett over. Lijkt mij dan dat Szymanski gaat spelen. Szymanski zou ook nog op de vleugel kunnen waar we dus Dilrosun wellicht missen en Idrissi nog niet fit is. Dus de kans lijkt mij groot dat hij basisspeler is. Zal geen 90 minuten spelen. Heeft tot dusver niet meer dan een helft tegen Jong NAC en een helft tegen Osasuna gespeeld en traint dan net een paar weken mee.
Die is er zeker niet bang voor. Die is Diemers graag kwijt. Ook wel tijd dat Diemers thuiskomt niet?
Vind ik wel, maar Diemers denkt er blijkbaar anders over. Zegt altijd graag terug te komen, dan snap ik niet dat je Fortuna boven je eigen clubje kiest, ook omdat ie een huis heeft in Leeuwarden. Of hij moet daar financieel zoveel meer kunnen verdienen, ik vind het een gemiste kans van zowel Cambuur als Diemers.