Het grote Feyenoord transfertopic

Miramar

Well-known member
Ik kende hem ook niet, maar heb van het weekend drie recente wedstrijden van hem door gescrollt en ik ben verre van overtuigd.
Twee miljoen heeft Feyenoord betaald voor die knakker. Slot zal het allemaal wel weten wat ie kan neem ik aan.
 

Miramar

Well-known member
Verders wil Zerrouki wel naar Feyenoord. Volgens de Telegraaf legt Feyenoord 5 miljoen euro voor hem neer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mannsverk lijkt een alternatief te zijn voor Zerrouki. Vier jaar jonger en nog maar 29 wedstrijden in de hoogste Noorse divisie en drie Europese kwalificatiewedstrijden gespeeld. Dus nog erg onervaren. Wel een interessant profiel. Je hoort deze naam vaker voorbij komen als interessante speler.
 

Jacco

Well-known member
Win-win situatie.
Twente behoudt een belangrijke speler die het echt niet kwijt wil.
Feyenoord krijg een naar verluid betere speler, die ook nog eens goedkoper is en op termijn veel oplevert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Szymanski basisspeler dit weekend?

Wieffers, Kökçu en Toornstra trainde gisteren alle drie apart begreep ik. Die laatste twee zijn waarschijnlijk inzetbaar tegen Vitesse, maar zeker Kökçu geen hele wedstrijd. Dilrosun trainde helemaal niet. Dus ik verwacht tegen Vitesse zeker Aursnes (tenzij verkocht) en Timber op het middenveld. Dan moeten we er nog een opstellen en dat blijven Szymanski en Bassett over. Lijkt mij dan dat Szymanski gaat spelen. Szymanski zou ook nog op de vleugel kunnen waar we dus Dilrosun wellicht missen en Idrissi nog niet fit is. Dus de kans lijkt mij groot dat hij basisspeler is. Zal geen 90 minuten spelen. Heeft tot dusver niet meer dan een helft tegen Jong NAC en een helft tegen Osasuna gespeeld en traint dan net een paar weken mee.

Die neemt niet op, bang dat ik voor de overname van Diemers bel.

Die is er zeker niet bang voor. Die is Diemers graag kwijt. Ook wel tijd dat Diemers thuiskomt niet?
 

Abubakari

Well-known member
Diemers wellicht naar Fortuna las ik vandaag. Gemiste kans voor Cambuur en zijn geldschieter die nog niet echt overdreven geld schiet heb ik het idee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Diemers wellicht naar Fortuna las ik vandaag. Gemiste kans voor Cambuur en zijn geldschieter die nog niet echt overdreven geld schiet heb ik het idee.

Eerst zien dan geloven. Diemers en Hendrix zijn deze zomer al een paar keer vertrokken. Denk dat we eind augustus het financieel afkopen en dat ze begin september ergens tekenen.
 

Bernardo

Well-known member
Wieffers, Kökçu en Toornstra trainde gisteren alle drie apart begreep ik. Die laatste twee zijn waarschijnlijk inzetbaar tegen Vitesse, maar zeker Kökçu geen hele wedstrijd. Dilrosun trainde helemaal niet. Dus ik verwacht tegen Vitesse zeker Aursnes (tenzij verkocht) en Timber op het middenveld. Dan moeten we er nog een opstellen en dat blijven Szymanski en Bassett over. Lijkt mij dan dat Szymanski gaat spelen. Szymanski zou ook nog op de vleugel kunnen waar we dus Dilrosun wellicht missen en Idrissi nog niet fit is. Dus de kans lijkt mij groot dat hij basisspeler is. Zal geen 90 minuten spelen. Heeft tot dusver niet meer dan een helft tegen Jong NAC en een helft tegen Osasuna gespeeld en traint dan net een paar weken mee.



Die is er zeker niet bang voor. Die is Diemers graag kwijt. Ook wel tijd dat Diemers thuiskomt niet?

Vind ik wel, maar Diemers denkt er blijkbaar anders over. Zegt altijd graag terug te komen, dan snap ik niet dat je Fortuna boven je eigen clubje kiest, ook omdat ie een huis heeft in Leeuwarden. Of hij moet daar financieel zoveel meer kunnen verdienen, ik vind het een gemiste kans van zowel Cambuur als Diemers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vind ik wel, maar Diemers denkt er blijkbaar anders over. Zegt altijd graag terug te komen, dan snap ik niet dat je Fortuna boven je eigen clubje kiest, ook omdat ie een huis heeft in Leeuwarden. Of hij moet daar financieel zoveel meer kunnen verdienen, ik vind het een gemiste kans van zowel Cambuur als Diemers.

Financieel zal het wel uitmaken. Zeker gezien het degradatie risico bij Cambuur groter is.
 
Bovenaan