Senesi zou ik al net zo hard van balen.Aursnes en Senesi zullen wel vertrekken één dezer dagen. 10 en 15 miljoen verwacht men. Aursnes zou ik wel van balen.
Senesi zou ik al net zo hard van balen.
Zerrouki lijkt dan toch te komen. Voor veel te veel geld.
Denk dat ze er voor 8 miljoen + bonussen en percentage wel uit gaan komen.Zowel Senesi als Aurnes kun je contract technisch beter verkopen.
Vooralsnog wil FC Twente toch minimaal even veel als we voor Aursnes gaan vangen? Dan gaat het hem toch niet worden?
Denk dat ze er voor 8 miljoen + bonussen en percentage wel uit gaan komen.
Max 4 en ik ben voor. Alles daarboven dan moet je gewoon verder kijken. Hij is echt een aardige speler, maar zeker in balbezit niet het achtste wereldwonder.Totaal krankzinnig. Best aardige speler, maar met zes miljoen betaal je al riant.
Max 4 en ik ben voor. Alles daarboven dan moet je gewoon verder kijken. Hij is echt een aardige speler, maar zeker in balbezit niet het achtste wereldwonder.
Na de eerste helft zou ik helemaal niet in gesprek gaan als Feyenoord zijnde.
Speelt een matig potje; mooi bij Twente laten dus.
Probeer Brenet nog eens.
Zou ik zeker doen. Dan denk ik alleen dat Streuer zijn kopje koffie niet eens opdrinkt en direct weer buiten staat.Bieding van 6 naar 4 laten zakken dus.
Zou ik zeker doen. Dan denk ik alleen dat Streuer zijn kopje koffie niet eens opdrinkt en direct weer buiten staat.
Ruilen met Diemers en Hendrix dan draait die Streuer wel bij. Wie is die Streuer dan wel?Zou ik zeker doen. Dan denk ik alleen dat Streuer zijn kopje koffie niet eens opdrinkt en direct weer buiten staat.
Joop Munsterman zou dit de nieuwe realiteit noemen.
Als je het interview hoort op RTL7 dan zou je haast denken dat hij al weg is