Het grote Feyenoord transfertopic

BlauwVinger

Well-known member
Dit is in zowel financieel als sportief opzicht een stap die niet bepaald getuigd van ambitie. Het hele rechterrijtje van de eredivisie met onderkomens in onder andere Volendam, Waalwijk, Emmen, Deventer, Kralingen, Leeuwarden en Heerenveen wordt ingeruild voor een competitie op Champions League niveau met weinig aansprekende topclubs.
 

Miramar

Well-known member
Dit is in zowel financieel als sportief opzicht een stap die niet bepaald getuigd van ambitie. Het hele rechterrijtje van de eredivisie met onderkomens in onder andere Volendam, Waalwijk, Emmen, Deventer, Kralingen, Leeuwarden en Heerenveen wordt ingeruild voor een competitie op Champions League niveau met weinig aansprekende topclubs.
Senesi mag het tegen de Chelsea's en Liverpools van deze wereld laten zien. Leuk om mee te maken en hij zal het zich nog lang heugen vrees ik.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wild gerucht uit Duitsland: John Brooks moet de vervanger worden van Senesi bij Feyenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel heel erg wild gerucht ja.
Ja, maar het lijkt me niet eens onmogelijk. John Brooks is sinds begin dit jaar geen basisspeler meer bij de USA, omdat hij bij Wolfsburg met een lage lijn verdedigden en bij de nationale ploeg met een hoge lijn. Hij heeft derhalve van de bondscoach het advies meegekregen om een team te zoeken waar de speelstijl meer overeen komt met die van de nationale ploeg. Nou, laten wij nu een ploeg zijn dat in dat plaatje past. Die bondscoach, Gregg Berhalter, kent Arne Slot nog van hun tijd bij PEC, zoals we weten sinds de transfer van Bassett. Dus het zou me zeker niet verbazen als er contact gelegd is.

Hij is transfervrij. Maar dan is er uiteraard het vraagstuk salaris en tekengeld. Hij kan schijnbaar ook gaan cashen in de zandbak. Dus is het de vraag wat bij hem prioriteit heeft. Hij zou niet de eerste zijn die kiest voor het sportieve verhaal, met het WK in aantocht. En dan is het trouwens ook de vraag of Slot het ziet zitten in hem, aangezien hij niet de snelste is, zullen we maar zeggen. Fysiek wel een beest en heel veel ervaring, dus wat dat betreft wel redelijk safe.
 

Abubakari

Well-known member
Senesi vertrokken, met Rasmussen heb je zo te zien niet de opvolger in huis. Al bekend wie wel de nieuwe man achterin moet worden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De naam van Hancko van Sparta Praag zingt weer rond. Eerder kwam Feyenoord er niet uit met Sparta Praag. Verder geen namen gehoord, maar Slot deelt jouw mening dat Rasmussen niet de opvolger is.
 

Abubakari

Well-known member
Rasmussen is ook meer voor de breedte gehaald toch? Maar die deed het gister wat ik zag in de samenvatting inderdaad niet erg best.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het momentum met David Hancko leek lange tijd een beetje voorbij, omdat Sparta Praag na de verkoop van Hlozek niet zo nodig meer hoeft te verkopen. En Hancko is daar aanvoerder en beste speler, dus ze willen de hoofdprijs. Wellicht dat hun uitschakeling in Europa weer wat ruimte creëert, maar vermoedelijk moeten we dan weer richting transferrecord. Van mij mag het, trouwens. Zeer overtuigd dat Hancko een directe versterking is.
 
Bovenaan