Inderdaad karig bedragPffff
Tuurlijk wel. Salaris x3 en exposure in de Premier League.Dat is toch geen vooruitgang voor Senesi.
Doe hem anders gratis weg.Senesi is bijna rond met Bournemouth. 15 miljoen incl. Bonussen
Twee honderd kilometer op een stadsfiets ben je wel even onderweg.Zerrouki al binnen?
Senesi is bijna rond met Bournemouth. 15 miljoen incl. Bonussen
Die komt pas als Aursnes weg is.Zerrouki al binnen?
Senesi mag het tegen de Chelsea's en Liverpools van deze wereld laten zien. Leuk om mee te maken en hij zal het zich nog lang heugen vrees ik.Dit is in zowel financieel als sportief opzicht een stap die niet bepaald getuigd van ambitie. Het hele rechterrijtje van de eredivisie met onderkomens in onder andere Volendam, Waalwijk, Emmen, Deventer, Kralingen, Leeuwarden en Heerenveen wordt ingeruild voor een competitie op Champions League niveau met weinig aansprekende topclubs.
Ja, maar het lijkt me niet eens onmogelijk. John Brooks is sinds begin dit jaar geen basisspeler meer bij de USA, omdat hij bij Wolfsburg met een lage lijn verdedigden en bij de nationale ploeg met een hoge lijn. Hij heeft derhalve van de bondscoach het advies meegekregen om een team te zoeken waar de speelstijl meer overeen komt met die van de nationale ploeg. Nou, laten wij nu een ploeg zijn dat in dat plaatje past. Die bondscoach, Gregg Berhalter, kent Arne Slot nog van hun tijd bij PEC, zoals we weten sinds de transfer van Bassett. Dus het zou me zeker niet verbazen als er contact gelegd is.Wel heel erg wild gerucht ja.