Twente wil graag de huidige spelersgroep bij elkaar houden en wil spelers alleen laten gaan bij biedingen die niet te weigeren zijn.
Wat ik heb gelezen is dat Feyenoord denkt aan een bod van 4 a 5 miljoen, maar dat Twente minimaal 10 wil.
Zerrouki heeft zich ook razendsnel ontwikkeld en is gezien zijn status als international verder dan Timber. Ik zou niet weten waarom Zerrouki minder waard moet zijn dan Timber. Er schijnt ook buitenlandse interesse te zijn, Galataseray met name.
Als fan verwacht ik inderdaad wel wat van Twente. Alles minder dan subtop zou wel teleurstellend zijn, zeker als het lukt om de huidige groep te behouden. En ja, ik hoop dat er misschien wel wat meer mogelijk is dan subtop, zeker als Feyenoord, Ajax of PSV een minder seizoen draaien.
Lijkt me onzin. Zie ookWas het bijvoorbeeld PSV geweest dan hadden ze er misschien maar een prijskaartje van 6 miljoen aan gehangen.
Twente wil graag de huidige spelersgroep bij elkaar houden en wil spelers alleen laten gaan bij biedingen die niet te weigeren zijn.
Bijlow in de spits zou ik ook niet doen.
Die moet toch gewoon zitten?
Hoog wtf gehalte
Aursnes was eerst ook niet te koop.Lijkt me onzin. Zie ook
Aursnes was eerst ook niet te koop.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat het mij onzin lijkt dat PSV de helft hoeft te betalen van wat ze Feyenoord vragen.Aursnes was eerst ook niet te koop.
HuurclubDat Feyenoord blijft maar kopen. Koopclub!
Mehh....Lopez is binnen....