Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Quinten Timber naar Feyenoord schijnt bijna rond te zijn. Hij verkiest een plek op het middenveld van Feyenoord boven die van rechtsback bij Ajax.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Quinten Timber naar Feyenoord schijnt bijna rond te zijn. Hij verkiest een plek op het middenveld van Feyenoord boven die van rechtsback bij Ajax.

Zou een mooie aankoop zijn. Wel nog even afwachten. Meerdere transfers waren deze zomer al dichtbij en daar wachten we nog steeds op of die zijn afgeketst.

Begint er wel op te lijken dat er deze week inderdaad meer dan 1 speler zal worden gepresenteerd. Sommige volgers hebben het over minimaal drie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hou het op vier nieuwe spelers

Dat lijkt het wel te worden ja. Idrissi zal vandaag wel worden gepresenteerd, die linksback en Timber er vlot achteraan. Dan is het nog afwachten met Gimenez. Was schijnbaar vannacht gewisseld na 49 minuten, dus dan rept men van een blessure. Dat zou de boel wel weer op z’n kop zetten. Maar wie weet wie er anders nog binnen kan wandelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt een bizar hoge transfersom.

Ook wel lekker snel verdiend voor FC Utrecht. Vorig jaar nog transfervrij binnengehengeld.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Hele goeie aankoop van Feyenoord, die jongen kan wel ver komen. Maar inderdaad, best een boel geld voor de speler die hij nu is.

Had hem op zich wel graag terug bij Ajax gezien, maar wij hebben wel genoeg geld betaald voor oud-spelers. Plus hij is een jaar geleden vertrokken omdat hij geen rechtsback wilde spelen, dus het zou apart zijn dat hij dat nu wel zou willen. En met Taylor op zijn positie is hij niet broodnodig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oussama Idrissi is de eerste van waarschijnlijk een reeks aankondigingen deze week bij Feyenoord. De aanvaller wordt voor een seizoen gehuurd van Sevilla.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Matias Vina LB van Roma en Cobbaut van Parma zijn de nieuwste geruchten.

Twee vage verhalen.

Matias Vina zou huur met koopoptie zijn. Is echter vorig jaar door Roma gekocht voor 13 miljoen en was tot de winterstop basisspeler.

Cobbaut zou eveneens huur met koopoptie zijn. Cobbaut speelde vorig jaar op huurbasis in Serie B voor Parma en Parma heeft net een koopoptie van 3 miljoen gelicht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gimenez heeft op de Mexicaanse TV aangekondigd op het vliegtuig naar Nederland te stappen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gimenez heeft op de Mexicaanse TV aangekondigd op het vliegtuig naar Nederland te stappen.
Ik moet zeggen dat ik met de dag wel een beetje enthousiaster word, als ik zie hoeveel aandacht deze transfer krijgt in Mexico. We halen niet één of andere nono uit de krochten van het voetbal, maar een jonge spits die in een vrij aardig voetballand blijkbaar wordt gezien als één van hun grootste talenten. Aan hem om te laten zien dat mijn twijfels ongegrond zijn en het enthousiasme en de verwachtingen van de Mexicanen gerechtvaardigd.
 
Bovenaan