gevegt
Well-known member
Sinds ik je foto heb gezien ben ik niet meer zo happig. Vies langharig tuig!Uhh? Ik probeer al jaren een afspraak met je te maken, maar jij haakt steeds af.
Sinds ik je foto heb gezien ben ik niet meer zo happig. Vies langharig tuig!Uhh? Ik probeer al jaren een afspraak met je te maken, maar jij haakt steeds af.
Quinten Timber naar Feyenoord schijnt bijna rond te zijn. Hij verkiest een plek op het middenveld van Feyenoord boven die van rechtsback bij Ajax.
Ik hou het op vier nieuwe spelers
8,5 miljoen + 1 miljoen aan eventuele bonussen, dat is nogal wat.
Baumgartl en Bruna waren wel van exceptionele kwaliteitBaumgartl, Max, Bruma, Sangere.
Matias Vina LB van Roma en Cobbaut van Parma zijn de nieuwste geruchten.
Ik moet zeggen dat ik met de dag wel een beetje enthousiaster word, als ik zie hoeveel aandacht deze transfer krijgt in Mexico. We halen niet één of andere nono uit de krochten van het voetbal, maar een jonge spits die in een vrij aardig voetballand blijkbaar wordt gezien als één van hun grootste talenten. Aan hem om te laten zien dat mijn twijfels ongegrond zijn en het enthousiasme en de verwachtingen van de Mexicanen gerechtvaardigd.Gimenez heeft op de Mexicaanse TV aangekondigd op het vliegtuig naar Nederland te stappen.