Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

noordooster

Well-known member
Onbegrijpelijk dat de Nederlandse pers die waardeloze uitspraak van Gijs de Jong niet aangrijpt om hem direct te fileren.
Een andere categorie, maar ik vind zijn openlijke Ajax-vleierei nog stotender dan de Fortuna Sittard uitspraak van Michael van Praag.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik volg toch minder dan ik dacht, want anders had ik mij deze uitspraak wel kunnen herrinneren. Maar goed, dit kun je eigenlijk niet doen om zo'n man te benoemen.
 

Joost

Well-known member
Onbegrijpelijk dat de Nederlandse pers die waardeloze uitspraak van Gijs de Jong niet aangrijpt om hem direct te fileren.
Een andere categorie, maar ik vind zijn openlijke Ajax-vleierei nog stotender dan de Fortuna Sittard uitspraak van Michael van Praag.

Wellicht zijn de serieuze media er allang achter dat hij dat niet gezegd heeft.
 

SuikerBrood

Well-known member
Onbegrijpelijk dat de Nederlandse pers die waardeloze uitspraak van Gijs de Jong niet aangrijpt om hem direct te fileren.
Een andere categorie, maar ik vind zijn openlijke Ajax-vleierei nog stotender dan de Fortuna Sittard uitspraak van Michael van Praag.

Het is bedacht door Dublanquebogarde
 

JFK

Well-known member
M.a.w. die De Jong is nu flink beschadigd terwijl hij er helemaal niets aan kan doen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hoho, hij heeft meen ik ook nog een blauwe maandag voor de Amsterdam Arena gewerkt. Me dunkt dat dat reden genoeg is om hem af te fakkelen.
 

Joost

Well-known member
Hoho, hij heeft meen ik ook nog een blauwe maandag voor de Amsterdam Arena gewerkt. Me dunkt dat dat reden genoeg is om hem af te fakkelen.

Hij heeft vast ook wel eens een Lu Bastognekoekje gegeten maar dat maakt hem toch nog geen Fortunees.
 

Abubakari

Well-known member
Onbegrijpelijk dat de Nederlandse pers die waardeloze uitspraak van Gijs de Jong niet aangrijpt om hem direct te fileren.
Een andere categorie, maar ik vind zijn openlijke Ajax-vleierei nog stotender dan de Fortuna Sittard uitspraak van Michael van Praag.

Haha, je trapte er echt in he?
Nou ja, de rest van de hysterische club hier ook, dus je staat niet alleen in je onnozelheid.

Het is trouwens stuitend, niet stotend.

Zou een goeie grap zijn.

Helaas is het waar
Sterker nog, het ?s een goeie grap. En het leuke is... Speciaal voor mensen als de Wolf gemaakt.

Ik weet nog wel dat hij die uitspraak deed. Was toen al wat ophef over.

Maar hoe zit dit nu dan Max?
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Haha, captain hindsight komt achteraf even iedereen tot de orde roepen. Waar was je gisteren met je grote waffel?
 

noordooster

Well-known member
Haha, je trapte er echt in he?
Nou ja, de rest van de hysterische club hier ook, dus je staat niet alleen in je onnozelheid.

Jouw vraag was dus zeer terecht, gevegt.
Die uitspraak gaat ontzettend tegen die man werken ( als hij dat echt gezegd heeft )
Twijfel niet, hij heeft het echt gezegd.

Storender moest het zijn.
Soms ga je ergens van uit, de Vries.
Enkele media op internet meldden het ook.
Ik vroeg me trouwens wel af waarom de grotere kranten er niet mee kwamen.
Als jij dat onnozel vindt...prima.
Persoonlijk vind ik jouw suffe Ajax reacties op een onschuldig zinnetje van een veel grotere onnozelheid getuigen.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Haha, captain hindsight komt achteraf even iedereen tot de orde roepen. Waar was je gisteren met je grote waffel?

10 x +1
Waarom heeft betwetertje de Vries niet direct gezegd dat die uitspraak niet waar was ?
Achteraf kijkt Abubakari een koe in de kont
 
Bovenaan