Kwam hier binnen als 13-jarig jochie en morgen mijn 22ste verjaardag... Hoe houden we dit vol.mg:
Jij weet de zaak mooi te verdraaien de Kip.
Ten eerste pasten die posts wel bij die uitspraken van Gijs, als ze echt waren gedaan. Niks hysterisch, passend bij zo'n uitspraak.
Ten tweede is het nogal dom om zo te reageren als de Vries doet nadat hij hoort dat die uitspraak niet is gedaan.
Net zoiets als nu de mensen belachelijk gaan zitten maken die vroeger dachten dat de aarde plat was.
Als de Vries een kerel was geweest had hij zelf moeten aangeven dat die uitspraak niet was gedaan , maar niet achteraf de stoere held uithangen.
Morgen 10 jaar na Charisteas. Soccerquest was toen het enige waar we nog konden mopperen. De rest lag er gewoon uit.
Maar wie de fuck is Gijs de Jong...
Toch jammer dat Feyenoord de laatste jaren niet zo actief meer is op de slotdag. Was toch altijd wel lachen.
Die komt een keer per jaar iets brengen. Kwam alleen nooit in Rotterdam
Grote kans hoor. Feyenoord gaat m pakken dit seizoen.Dat gaan we dan vanaf 2017 invoeren.
Grote kans hoor. Feyenoord gaat m pakken dit seizoen.
Dit keer heb ik t goed. Het wordt echt Feyenoord dit seizoen.Zeg nou svp PSV of Ajax. We weten dat je er altijd naast zit
Zeg nou svp PSV of Ajax. We weten dat je er altijd naast zit
Johan zit op DVK?
Dit keer heb ik t goed. Het wordt echt Feyenoord dit seizoen.
Ja toen was ik dronken volgens mij...Ik hoop het. Om de een of andere reden had je ook een keer hier de eindstand als beste voorspeld dus ik geef je het voordeel van de twijfel.
Ja toen was ik dronken volgens mij...
Hebben ze dat niet allemaal?Nu je 't zegt, die misselijke vent heeft inderdaad een Ajaxhoofd.
Kwam hier binnen als 13-jarig jochie en morgen mijn 22ste verjaardag... Hoe houden we dit vol.mg:
Met een verslag van Nieuwkoop-RKC. En waarom weet ik dat nog?
Haha, captain hindsight komt achteraf even iedereen tot de orde roepen. Waar was je gisteren met je grote waffel?
Haha, echt niet. Ik ga de lol toch niet bederven door jullie (en de rest van de hysterische huisvrouwenclub als het om Ajax gaat) te vertellen dat je beetgenomen bent?10 x +1
Waarom heeft betwetertje de Vries niet direct gezegd dat die uitspraak niet waar was ?
Achteraf kijkt Abubakari een koe in de kont
Inderdaad. Iemand die zijn verstand nog wel eens gebruikt ipv zichzelf gelijk voor aap te zetten door het KNJB complotdenken bevestigd te zien.:duim:We kennen elkaar bijna allemaal wel een jaar of 10 en dit is gewoon Abu.