Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

gevegt

Well-known member
Gaston Sporre moet het gaan doen.
Eerst iedereen er uit gooien en dan Janssen en gevegt bellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gudde lijkt mij nou juist wel een goede opvolger voor Van Oostveen. Zijn wij van hem af.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe bedoel je dat?
Het naar voren schuiven van Jan Hommen is natuurlijk ook een politiek keuze die uit zijn eigen netwerk komt. Is niet erg. Maar die hele EVC is gewoon politiek. Als je echt principes had, dan was je er nooit ingegaan. Maar nu het spel zijn kant niet uitgaat eruit stappen en schoppen. Erg makkelijk.
 

gevegt

Well-known member
Het naar voren schuiven van Jan Hommen is natuurlijk ook een politiek keuze die uit zijn eigen netwerk komt. Is niet erg. Maar die hele EVC is gewoon politiek. Als je echt principes had, dan was je er nooit ingegaan. Maar nu het spel zijn kant niet uitgaat eruit stappen en schoppen. Erg makkelijk.

Er staat toch dat Hommen door de ING is aangedragen? Daar heeft Gerbrands niets mee te maken. Het is juist lachwekkend dat Ajax daarmee de invloed te groot vind worden van PSV.
 

JFK

Well-known member
Mooi kut. Ik roep al een paar jaar dat hij de opvolger van Gudde moet worden. Ik zeg, Gudde naar de KNVB en Wouter Bos naar Feyenoord.

Mee eens. Ik zou Bos ook graag bij Feyenoord zien, maar Bos is natuurlijk niet gek.
 
Bovenaan