Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

Eef de Kip

Well-known member
10 x +1
Waarom heeft betwetertje de Vries niet direct gezegd dat die uitspraak niet waar was ?
Achteraf kijkt Abubakari een koe in de kont

Wellicht omdat het leuker is dat iedereen hier gelijk he-le-maal los gaat? Maar ff serieus, is het nu wel een geschikte kandidaat?
 

De Wolf

Well-known member
Er is tegenwoordig zelfs medelijden met Blind. Als hij persoonlijk voor zorgt dat hij ook vertrekt mag hij van mij blijven.
 

noordooster

Well-known member
En nu? Helemaal stuk natuurlijk?



Dus achteraf conclusies trekken is erger dan van tevoren hysterisch lopen doen hier?

Achteraf een beetje stoer gaan zitten doen nadat je zelf ook hoorde dat die uitspraak niet is gedaan is inderdaad erger.
Als de Vries het allemaal zo goed wist had hij zelf ook kunnen melden dat die uitspraak niet was gedaan.
En daarbij, als Gijs de Jong die uitspraken wel had gedaan , was er met die reacties niet veel mis.
 

De Wolf

Well-known member
Blind heeft gewoon gefaald. Zelfs de play offs werden niet gehaald. KNVB gaat gewoon door met deze man.
 

Eef de Kip

Well-known member
Achteraf een beetje stoer gaan zitten doen nadat je zelf ook hoorde dat die uitspraak niet is gedaan is inderdaad erger.
Als de Vries het allemaal zo goed wist had hij zelf ook kunnen melden dat die uitspraak niet was gedaan.

Misschien heeft hij betere dingen te doen dan hier 24/7 op een stel hysterische postste reageren, wie zal het zeggen. Vraag het 'm zou ik zeggen.
 

noordooster

Well-known member
Misschien heeft hij betere dingen te doen dan hier 24/7 op een stel hysterische postste reageren, wie zal het zeggen. Vraag het 'm zou ik zeggen.

Jij weet de zaak mooi te verdraaien de Kip.
Ten eerste pasten die posts wel bij die uitspraken van Gijs, als ze echt waren gedaan. Niks hysterisch, passend bij zo'n uitspraak.
Ten tweede is het nogal dom om zo te reageren als de Vries doet nadat hij hoort dat die uitspraak niet is gedaan.
Net zoiets als nu de mensen belachelijk gaan zitten maken die vroeger dachten dat de aarde plat was.
Als de Vries een kerel was geweest had hij zelf moeten aangeven dat die uitspraak niet was gedaan , maar niet achteraf de stoere held uithangen.
 

SanMark.

Well-known member
Jij weet de zaak mooi te verdraaien de Kip.
Ten eerste pasten die posts wel bij die uitspraken van Gijs, als ze echt waren gedaan. Niks hysterisch, passend bij zo'n uitspraak.
Ten tweede is het nogal dom om zo te reageren als de Vries doet nadat hij hoort dat die uitspraak niet is gedaan.
Net zoiets als nu de mensen belachelijk gaan zitten maken die vroeger dachten dat de aarde plat was.
Als de Vries een kerel was geweest had hij zelf moeten aangeven dat die uitspraak niet was gedaan , maar niet achteraf de stoere held uithangen.

Ik kan mij geen uitspraak van Gijs de Jong voor de geest halen. Knap dat jij dat wel kan.
 

ALenstra

Well-known member
Ik hoor die uitspraak ook voor het eerst. Als hij die echt gedaan had dan zou dat best wel veel aandacht hebben gekregen van de media.
 
Bovenaan