Het grote Bert van Oostveen uitzwaai topic

noordooster

Well-known member
Jouw vraag was dus zeer terecht, gevegt.
Die uitspraak gaat ontzettend tegen die man werken ( als hij dat echt gezegd heeft )
 

noordooster

Well-known member
Dan wist je vast die uitspraak van Gijs de Jong ook al :eek:mg:
Overigens lijkt me die uitspraak van de man al reden genoeg om per direct afscheid van hem te nemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heerlijk dit, hij heeft trouwens ook nog voor de Amsterdam Arena gewerkt, lijkt me nog meer reden om de goede man af te fikken. Hup Gijs, superheld.

Werd ook wel tijd weer voor een periode KNJB, we worden alweer een paar jaar genaaid.
 

SanMark.

Well-known member
Heerlijk dit, hij heeft trouwens ook nog voor de Amsterdam Arena gewerkt, lijkt me nog meer reden om de goede man af te fikken. Hup Gijs, superheld.

Werd ook wel tijd weer voor een periode KNJB, we worden alweer een paar jaar genaaid.

Het blijkt ook wel sinds Ajax word tegen gewerkt door de KNVB dat Nederland steeds verder zakt op de UEFA lijst.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar het is toch onvoorstelbaar dit. Zoals Verbeek zei, er moet toch een sollicitatieprocedure komen en kijk nu eens of je die KNVB echt stevig kunt neerzetten. Ongelooflijk.
 

Ceephax

New member
Van Basten ook weg en gaat bij de FIFA aan de slag vanwege z'n goede columns bij de VI volgens VI.
 

Janssen

Well-known member
De man met de snor moet het worden!

van-Bommel-snor.jpg
 
Bovenaan