Het FC Groningen Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat vinden de Groningers van Wouter Gudde en dit verhaal? Im ben zelf wel een fan van hem. Hele rustige, intelligente man met ambitie en een goede visie op leidinggeven. Bij Excelsior heeft hij uitstekend werk geleverd, samen met de andere direcgieleden daar.

erka

Well-known member
Volg het niet meer zo goed, maar eerst zien en dan geloven. Laat ik het zo zeggen dat ik de laatste jaren niet bepaald onder de indruk ben van de sturing en leiding van Groningen en dat er wat meer moet veranderen dan alleen Gudde ipv Nijland. Het is allemaal zo ontiegelijk amateuristisch bij Groningen, dat gaat lang niet alleen om geld.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het verhaal is natuurlijk leuk en aardig, maar bij Heerenveen is het helemaal fout gegaan na het vertrek van Riemer. Dat lag ook aan Riemer, dat is dus het risico in Groningen met Nijland. Maar ik gun ze het beste hoor :)

erka

Well-known member
Het verhaal is natuurlijk leuk en aardig, maar bij Heerenveen is het helemaal fout gegaan na het vertrek van Riemer. Dat lag ook aan Riemer, dat is dus het risico in Groningen met Nijland. Maar ik gun ze het beste hoor :)

En hup Nijland is weer terug. Tijdelijk zogenaamd :D :D

Unregistere

Well-known member
Kaj Sierhuis wordt volgens VI toch verkocht aan Stade Reims, nadat Groningen de transfer eerst leek te blokkeren. Zitten ze niet wat krap in de spitsen nu, na het eerdere vertrek van Benschop?

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
En Memisevic en Te Wierik staan ook op de nominatie om nog te vertrekken. Dat zijn toch een paar aderlatingen voor Groningen zo op de valreep.

Unregistere

Well-known member
Er lijkt een mooie vervanger voor Sierhuis onderweg. FC Groningen zou Daishawn Redan gaan huren van Hertha BSC.

Abubakari

Well-known member
Ze hebben een bloedhekel aan Ajax maar wel een half elftal met uit de Ajax jeugd afkomstige spelers toejuichen. :eek:

Abubakari

Well-known member
Wel raar dat ze ipv supertalent en stadjer Romano Postema een kans te geven nu een leeftijdsgenoot willen huren.

Abubakari

Well-known member
Consequent zijn.

Maar weer on topic. Heel Groningen zou graag zien dat Postema eens de kans krijgt, naar verluid gaat dat morgen ook gebeuren en begint ie in de basis.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Danny Buijs +2 jaar! :duim:

JuichendbijgoaltegenAjax.jpg

Pascallovic

Well-known member
Qua resultaat presteert Buijs het maximale met deze selectie. Wat dat betreft geen reden om hem weg te sturen. Qua spel is het niet leuk om naar te kijken, echter kun je met dit materiaal ook niet leuk spelen. Dan vecht je meteen tegen degradatie.

Bovenaan