Het FC Groningen Nieuwstopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zeti, ga je gang...

Padt heeft vrijwillig de resterende duels zijn plekje afgegeven aan de 37 jarige Peter van der Vlag, als dank voor zijn motivatie, etc, blabla :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Richting SC Heerenveen die nog stuivertje kan wisselen met PEC Zwolle en weet ik veel tegen wie FC Groningen daarna nog moet.
 
?

?uti

Guest
Afgelopen seizoen geen seizoenkaart gehad (9 van de 10x toch geen tijd om naar het stadion te gaan), maar vanaf komend seizoen ben ik er weer blij.
 

gevegt

Well-known member
Žuti;8811 zei:
Afgelopen seizoen geen seizoenkaart gehad (9 van de 10x toch geen tijd om naar het stadion te gaan), maar vanaf komend seizoen ben ik er weer blij.

Je bent ontslagen?
 

SanMark.

Well-known member
Žuti;8811 zei:
Afgelopen seizoen geen seizoenkaart gehad (9 van de 10x toch geen tijd om naar het stadion te gaan), maar vanaf komend seizoen ben ik er weer blij.

Gloryhunter
 

erka

Well-known member
Kramer wil niet naar Groningen, want te ver weg en geen verbetering :D

Dat eerste, dan wil ie dus ook nooit naar het buitenland...
En dat tweede, wij eindigen vrijwel altijd hoger dan ADO.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kramer wil niet naar Groningen, want te ver weg en geen verbetering :D

Dat eerste, dan wil ie dus ook nooit naar het buitenland...
En dat tweede, wij eindigen vrijwel altijd hoger dan ADO.

Zo'n extreme verbetering is FC Groningen toch ook niet. Verder is FC Groningen gewoon afgelegen en behalve Groningen stad is er in de omgeving verder heel lang niets. Als je echt buiten de normale leefomgeving als Randstedeling wil gaan, dan snap ik dat je ook voor een andere competitie wil gaan met veel meer poen.

Heb je toch weer je seizoenkaart verlengd?
 

erka

Well-known member
Zo'n extreme verbetering is FC Groningen toch ook niet. Verder is FC Groningen gewoon afgelegen en behalve Groningen stad is er in de omgeving verder heel lang niets. Als je echt buiten de normale leefomgeving als Randstedeling wil gaan, dan snap ik dat je ook voor een andere competitie wil gaan met veel meer poen.

Heb je toch weer je seizoenkaart verlengd?

Het is geen extreme verbetering inderdaad, maar sportief toch wel een vooruitgang. En als ie als Kramer niet eens weg wilt uit de Randstad dan heb je maar weinig ambitie vind ik.

Poen is ander verhaal. Dat zou ik wel logisch vinden. Dat zal inderdaad niet zoveel verschillen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij wil niet weg uit de Randstad voor FC Groningen. Heeft niets met een gebrek aan ambitie te maken.
 

erka

Well-known member
Nou, dan heeft ie een probleem want in de Randstad heb je verder alleen nog Ajax, Feyenoord en Utrecht als clubs waar je hogerop kan vanuit ADO. Dan maar hopen dat Utrecht hem wil, en kan betalen.

Verder vind ik het altijd zo grappig. Amsterdam-Groningen is iets meer dan 1 uur rijden. Net zover als van Hamburg naar Bremen. En dat is dan een derby.

Maar goed, Michiel Kramer overschat zichzelf schromelijk, dat is wel duidelijk. Die gaat wel hard vallen straks.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, dan heeft ie een probleem want in de Randstad heb je verder alleen nog Ajax, Feyenoord en Utrecht als clubs waar je hogerop kan vanuit ADO. Dan maar hopen dat Utrecht hem wil, en kan betalen.

Verder vind ik het altijd zo grappig. Amsterdam-Groningen is iets meer dan 1 uur rijden. Net zover als van Hamburg naar Bremen. En dat is dan een derby.

Maar goed, Michiel Kramer overschat zichzelf schromelijk, dat is wel duidelijk. Die gaat wel hard vallen straks.

In het westen is AZ ook een mooie club voor Kramer. Verder lijkt mij SC Heerenveen een veel interessantere optie voor Kramer wat vijf kwartier is rijden vanaf Amsterdam. Verder heeft hij geen probleem gezien hij niet weg hoeft uit Den Haag en er gerust wel interesse is van andere interessantere clubs dan FC Groningen. Overigens is Kramer zijn leefomgeving nog wat zuidelijker (Den Haag/Rotterdam).

Een uur en drie kwartier van Amsterdam naar Groningen noem ik eerder bijna twee uur rijden, maar wellicht heb jij last van erg zware voeten en heb je een abonnementje bij CJIB.

Hoezo overschat Kramer zichzelf als hij de stap naar FC Groningen niet interessant genoeg vindt? Ik ga ook niet zomaar in Groningen werken als ik daar een hogere functie kan krijgen bij een groter bedrijf voor een kleine loonsverhoging. Zeker niet als het erop lijkt dat er genoeg andere clubs interesse hebben.
 

SanMark.

Well-known member
Gelijk heeft Kramer. Het salaris zal weinig hoger liggen, en of je nu van ADO of van Groningen naar de echte subtop wil dat boeit niet echt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En je hebt Botteghin als mooi voorbeeld van een 'niet zo'n grote stap omhoog' die goed uitpakt.
 
Bovenaan