Het FC Groningen Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Consequent zijn.

Maar weer on topic. Heel Groningen zou graag zien dat Postema eens de kans krijgt, naar verluid gaat dat morgen ook gebeuren en begint ie in de basis.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Danny Buijs +2 jaar! :duim:

JuichendbijgoaltegenAjax.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Qua resultaat presteert Buijs het maximale met deze selectie. Wat dat betreft geen reden om hem weg te sturen. Qua spel is het niet leuk om naar te kijken, echter kun je met dit materiaal ook niet leuk spelen. Dan vecht je meteen tegen degradatie.
 

Atreides

Well-known member
Voor mij is dat Erwin Koeman. Eén van de beste Groningse spelers ooit en i.t.t. Ronald en Robben wél teruggekeerd bij zijn oude clubbie. Bovendien een enorm sympathieke vent.
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9.jpg
 

erka

Well-known member
Makkelijke vraag. Er is veel heel keus in spelers die in aanmerking komen voor een top 10 notering. Robben natuurlijk, Jan van Dijk, de broeders Koeman en dan vooral Erwin, Bud Brocken, Tadic, Stenman, John de Wolf, Bombarda, Meijer en dan vergeet ik er vast nog een heleboel. Op 3 staat bij mij Granqvist. Nooit meer zo'n verdediger van dat niveau bij Groningen gezien. Zelden te betrappen op een fout, haalde alles weg en aanvallend ook behoorlijk goed met zijn 2 slalomgoals vanaf eigen helft als toppunt. Op 2 Djurovski. Zie verhaal Unregistrere, kwam geweldig binnen, zeer goed koppel met Hennie Meijer, maar het werd inderdaad snel minder.

En op 1: Erik Nevland. Vanaf de eerste seconde belichaamde hij alles wat ik bij een voetballer van Groningen wil zien. Ongeëvenaarde werklust, nuchter maar totaal niet bang, schieten wanneer je maar kan en bovenal een geweldig persoon. Niet voor niks de enige buitenlander die het ooit tot Groninger van het Jaar schopte bij de bevolking als persoon. Hij toonde aan dat je niet per se geniaal veel techniek of talent hoeft te hebben om hier te kunnen slagen. Er gaat niets boven Nevland.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Mijn aller tijden elftal, ik zou zeggen niet onaardig op zich,.

Van Leeuwen
Hateboer-Granqvist-Van Dijk-Van Tiggelen
E.Koeman-R.Koeman-Tadic
Nevland-Suarez-Robben
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Nou, heeft er jaren gespeeld en was volgens mij behoorlijk populair onder de supporters.

Twee seizoenen, degelijke verdediger maar op jonge leeftijd bij Groningen nog wel eens een misser, pas in Engeland uitgegroeid tot een top verdediger.
 

Batigoal

Well-known member
Of erka vergiste zich in de positie en bedoelde eigenlijk een der broertjes Gregoor of Dominique van Dijk.
 
Bovenaan