Het FC Groningen Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Zou Nordin Musampa vernoemd zijn naar het maatje van zijn vader; Wooter?

Voor Jong Ajax een degelijke verdediger, niet goed genoeg voor Ajax, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij niet de stap naar de Eredivisie kan maken. Groningen heeft de laatste jaren goeie kijk om de juiste afvallers van Ajax op te pikken. Al vond ik Kasanwirjo bij Ajax wel een veel groter talent dan Musampa.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij U hebben ze een nog grotere hekel aan Ajax, maar daar loopt het voor mijn gevoel vaak over van Ajacieden.
 

Batigoal

Well-known member
Ja mooi is dat he. Allemaal een hekel aan Ajax, maar aan het begin van iedere zomer staan ze gewoon weer vooraan om spelers uit Amsterdam te halen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ajax haalt 125 eigen jeugdspelers uit de provincie per seizoen, die moeten op een gegeven moment ergens aan de bak.
 

Joost

Well-known member
Ajax haalt 125 eigen jeugdspelers uit de provincie per seizoen, die moeten op een gegeven moment ergens aan de bak.
Een 10 jarig meisje uit Kerkrade gaat volgend seizoen bij Ajax trainen twee keer per week. De grens is echt zoek tegenwoordig.
 

Abubakari

Well-known member
Michael Verrips lijkt naar Groningen te vertrekken om daar met (de vorig jaar tegenvallende) Leeuwenburg te concurreren voor een plek onder de lat. Verrips heeft bij 37 clubs gekeept maar niet bij Ajax.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Deed het goed in de waardeloze Belgische competitie en was wissel bij Fortuna. Prima keeper voor Groningen .
 

erka

Well-known member
Ben benieuwd, Leeuwenburg voldoet nog niet dus ik snap wel dat ze eentje erbij zoeken die er direct kan staan.
 

Joost

Well-known member
Jongen uit de regio, zou je idd ook eens de kans kunnen geven. Maar schijnbaar zien ze het niet in hem zitten. Hoe vond jij hem bij Roda?
Wisselvallig. Had af en toe best een goede redding maar was matig in de communicatie richting zijn verdedigers en dat leverde een hoop domme tegengoals op. Ik was eigenlijk verbaasd dat Groningen hem daarna nog contractverlenging gaf.
 

bqandy

Well-known member
Wisselvallig. Had af en toe best een goede redding maar was matig in de communicatie richting zijn verdedigers en dat leverde een hoop domme tegengoals op. Ik was eigenlijk verbaasd dat Groningen hem daarna nog contractverlenging gaf.
Twee jaar zelfs. Maar wel een vaag verhaal. Hoekstra wilde weg bij Groningen. Kreeg toen weer vertrouwen en tekende dus voor 2 jaar bij. TC baas Fledderus wilde eigen opgeleide keepers een kans geven. Maar toen zaagde de noordelijke pers ook nadrukkelijk aan de stoelpoten van 1e keeper Leeuenburgh en vroeg men zich af waarom Hoekstra geen kans kreeg. Maar die wordt nu dus kleiner met het aantrekken van Verrips. Hoekstra ligt er overigens al een tijd uit met een schouderblessure. Dat kan ook een overweging zijn om nog een doelman aan te trekken.
 
Bovenaan