Abubakari
Well-known member
En nog eentje, Liam van Gelderen gaat ook naar Groningen.Inmiddels een aardige lijst oud Ajacieden die bij Groningen spelen of gespeeld hebben. Schijnbaar heeft niet iedereen bij Groningen een hekel aan Ajax.😀
En nog eentje, Liam van Gelderen gaat ook naar Groningen.Inmiddels een aardige lijst oud Ajacieden die bij Groningen spelen of gespeeld hebben. Schijnbaar heeft niet iedereen bij Groningen een hekel aan Ajax.😀
Heerenveen ook, maar die komen bij Jubbega en Buitenpost terecht.Ajax haalt 125 eigen jeugdspelers uit de provincie per seizoen.
Een 10 jarig meisje uit Kerkrade gaat volgend seizoen bij Ajax trainen twee keer per week. De grens is echt zoek tegenwoordig.Ajax haalt 125 eigen jeugdspelers uit de provincie per seizoen, die moeten op een gegeven moment ergens aan de bak.
Dochter van Satyr?Een 10 jarig meisje uit Kerkrade gaat volgend seizoen bij Ajax trainen twee keer per week. De grens is echt zoek tegenwoordig.
Ik ga hier maar niets over zeggen.Die is 12 en Willem II fan
Ik wel. Ze heeft een vriendje uit Tilburg.Ik ga hier maar niets over zeggen.
Jongen uit de regio, zou je idd ook eens de kans kunnen geven. Maar schijnbaar zien ze het niet in hem zitten. Hoe vond jij hem bij Roda?Jan Hoekstra is dus wel klaar bij FC Groningen?
Wisselvallig. Had af en toe best een goede redding maar was matig in de communicatie richting zijn verdedigers en dat leverde een hoop domme tegengoals op. Ik was eigenlijk verbaasd dat Groningen hem daarna nog contractverlenging gaf.Jongen uit de regio, zou je idd ook eens de kans kunnen geven. Maar schijnbaar zien ze het niet in hem zitten. Hoe vond jij hem bij Roda?
Twee jaar zelfs. Maar wel een vaag verhaal. Hoekstra wilde weg bij Groningen. Kreeg toen weer vertrouwen en tekende dus voor 2 jaar bij. TC baas Fledderus wilde eigen opgeleide keepers een kans geven. Maar toen zaagde de noordelijke pers ook nadrukkelijk aan de stoelpoten van 1e keeper Leeuenburgh en vroeg men zich af waarom Hoekstra geen kans kreeg. Maar die wordt nu dus kleiner met het aantrekken van Verrips. Hoekstra ligt er overigens al een tijd uit met een schouderblessure. Dat kan ook een overweging zijn om nog een doelman aan te trekken.Wisselvallig. Had af en toe best een goede redding maar was matig in de communicatie richting zijn verdedigers en dat leverde een hoop domme tegengoals op. Ik was eigenlijk verbaasd dat Groningen hem daarna nog contractverlenging gaf.