Vanochtend een kaart gekocht voor Groningen-Ajax, 40 euro maar liefst. Bij Cambuur betaal je voor een zelfde plek tegen Ajax 26 euro.
Ik kreeg laatst een mailtje van Groningen, een passe partout voor de laatste 5 thuiswedstrijden met oa de wedstrijden tegen topteams als Ajax en Cambuur. Bij Cambuur betaal ik voor een heel seizoen 225 euro, bij Groningen vroegen ze voor die 5 wedstrijden 135 euro. En als je voor dat geld dan volop spektakel krijgt terwijl Cambuur vrij saaie wedstrijden speelt, maar dat is dus ook nog eens precies andersom.
Ik nam geen risico en heb vanochtend na mijn nachtdienst anderhalf uur gewacht voor ik kon gaan slapen (vvk startte om 9.00) en direct een kaart gekocht, geen zin om s Middags alleen nog kaarten in zijvakken of achter de goal te kunnen scoren, maar dat had dus niet gehoeven. Nog een hele lading prima plekken te koop toen ik net ging kijken. Ik weet dat Cambuur vrij goedkoop is, maar is Groningen met zijn 40 euro nu duur of betaal je dat ook bij andere clubs voor een wedstrijd tegen Ajax? Moet er wel bij zeggen dat ik wel een goeie plek heb, ter hoogte van de middenlijn.