Het FC Groningen Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Wel zonde dat zo'n talent al zo snel uit de eredivisie verdwijnt. Voor Groningen een prima bedrag natuurlijk.
Ik las maandag dat ie nogal nare berichten had ontvangen, bedreigingen etc, van Groningen fans omdat hij de club nu al ging verlaten.
Lekker bezig, een jongen van 19 bedreigen...
 

erka

Well-known member
Yup, diep triest die bedreigingen. Vorig jaar had nog niemand van die socialmedia-helden van Meijer gehoord denk ik. Ook jammer dat hij zo snel uit de Eredivisie verdwijnt, ik denk dat het ook té snel is. Beter nog een jaar ervaring opdoen. Wat leert hij nou van de Kortrijks en de Zulte Waregems van deze wereld.
Maar goed, als club kun je hier echt geen nee tegen zeggen. 6 mio is voor Grunn echt een toptransfer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, dat is een bizar hoog bedrag voor zo’n jonge jongen met nauwelijks ervaring.
 

Bernardo

Well-known member
Oratmangoen van Eagles naar Groningen. Vind het best een opmerkelijke transfer, 0 goals gemaakt dit seizoen tot nu toe. Toch wel belangrijk voor een aanvaller.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe vaak komt hij in scoringpositie?
Een aanvaller die er niet in slaagt in scoringspositie te komen doet toch ook iets fout?
Ik begrijp deze aankoop ook niet zo goed. Leuke speler voor het rechterrijtje of voor de kkd, maar niet voor wat Groningen nastreeft.
 

Maasveld

Well-known member
Een aanvaller die er niet in slaagt in scoringspositie te komen doet toch ook iets fout?
Ik begrijp deze aankoop ook niet zo goed. Leuke speler voor het rechterrijtje of voor de kkd, maar niet voor wat Groningen nastreeft.
Dat ligt er maar net aan wat voor rol hij in het elftal heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Zou Nordin Musampa vernoemd zijn naar het maatje van zijn vader; Wooter?

Voor Jong Ajax een degelijke verdediger, niet goed genoeg voor Ajax, maar dat hoeft niet te betekenen dat hij niet de stap naar de Eredivisie kan maken. Groningen heeft de laatste jaren goeie kijk om de juiste afvallers van Ajax op te pikken. Al vond ik Kasanwirjo bij Ajax wel een veel groter talent dan Musampa.
 
Bovenaan