Lees dit nu pas, maar die Verrips is echt overal met gezeik vertrokken he. Ook bij Fortuna geen vrienden gemaakt en nu alweer weg. Op papier prima doelman, maar volgens mij moet je aan hem niet willen beginnen.Michael Verrips lijkt naar Groningen te vertrekken om daar met (de vorig jaar tegenvallende) Leeuwenburg te concurreren voor een plek onder de lat. Verrips heeft bij 37 clubs gekeept maar niet bij Ajax.
Misschien zijn de spelers die het niet bij die clubs hebben gered niet veel beter. Weet jij veel.Wat betreft Suslov ben ik het met hem eens. Voor wat betreft het overige heb ik zoiets dat het toch niet minder is dan wat er bij Heracles speelde en waar hij nooit iets riep over het gebrek aan niveau en gebrek aan kennis over de basisbeginselen van het voetbal. Ook zegt hij daarmee indirect dat de jeugdopleidingen van Ajax, PSV en Feyenoord ruk zijn. Daar komt namelijk de helft van zijn selectie vandaan.
Op zich weten dit soort opleidingen hun spelers wel de basisbeginselen van het voetbal bij te brengen, of ze dan het niveau hebben, daarvoor moeten ze bij de scouting van FC Groningen zelf zijn die graag bij de jong ploegen scouten. En zoals ik al zei heeft hij dit nooit geroepen bij Heracles, waar ie ook met kneuzen als Szoke, Bakis, etc. moest werken.Misschien zijn de spelers die het niet bij die clubs hebben gered niet veel beter. Weet jij veel.
Ik denk dat het spelers zijn die voor Wormuth zijn gekomen en niet in zijn voetbalfilosofie passen. Tel daar een moeizame persoonlijke relatie met de TD bij op en je gaat al. De kikkers zijn uit de kruiwagen gesprongen. Al eind augustusOp zich weten dit soort opleidingen hun spelers wel de basisbeginselen van het voetbal bij te brengen, of ze dan het niveau hebben, daarvoor moeten ze bij de scouting van FC Groningen zelf zijn die graag bij de jong ploegen scouten. En zoals ik al zei heeft hij dit nooit geroepen bij Heracles, waar ie ook met kneuzen als Szoke, Bakis, etc. moest werken.
Ik denk dat het spelers zijn die voor Wormuth zijn gekomen en niet in zijn voetbalfilosofie passen. Tel daar een moeizame persoonlijke relatie met de TD bij op en je gaat al. De kikkers zijn uit de kruiwagen gesprongen. Al eind augustus
Celta is al voor een andere spits gegaan, dus daar kan Strand Larsen niet meer heen.Het gaat dus serieus worden.
Celta is al voor een andere spits gegaan, dus daar kan Strand Larsen niet meer heen.
Hah, dan heeft Groningen een probleem, met die domme deadline fout van de KNVBZo zijn er al een paar clubs doorgeschakeld. Gelukkig zijn bijna alle landen ook op 1 september open, dus Strand Larsen kan ook nog op 1 september vertrekken.
Totaal bezopen van Groningen.Strand Larsen boos, Groningen laat hem niet voor 10 miljoen + 1 miljoen euro aan min of meer gegarandeerde bonussen naar Celta de Vigo gaan. Strand Larsen is vandaag niet op de training verschenen.
Totaal bezopen van Groningen.