Het FC Groningen Nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
'Achie' is de sjaak na de komst van de vele nieuwelingen. FC Groningen verhuurt de oud-speler van Excelsior Maassluis en Kozakken Boys voor de rest van het seizoen aan Telstar.
 

erka

Well-known member
Johan de Kock in beeld als opvolger van Nijland. Dat klinkt mij niet gek in de oren.
 

Atreides

Well-known member
Johan de Kock in beeld als opvolger van Nijland. Dat klinkt mij niet gek in de oren.

Hele slimme vent, welbespraakt, oud-Groninger, oud-international, voormalig technisch lid rvc van de KNVB. Het kan minder.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
RTV Noord meldt nu dat Wouter Gudde de 1e kandidaat is, maar FC Groningen ontkent dat.
Ondertussen meldt Robbert Klaver dat hij het graag had willen worden, maar is afgevallen.

Lekker proces weer, zo lek als een mandje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
RTV Noord meldt nu dat Wouter Gudde de 1e kandidaat is, maar FC Groningen ontkent dat.
Ondertussen meldt Robbert Klaver dat hij het graag had willen worden, maar is afgevallen.

Lekker proces weer, zo lek als een mandje.

Beter blijft Groningen van Wouter af. Die levert veel te goed werk bij Excelsior.
 

gevegt

Well-known member
Ik hoor net dat Gudde nooit in een Groningenpyjama heeft geslapen, maar gewoon hogerop wil.
 

erka

Well-known member
Lijkt me niet verkeerd. Hopelijk doorbreekt hij de inteelt-cultuur van de laatste jaren.
 

Pascallovic

Well-known member
Lijkt me niet verkeerd. Hopelijk doorbreekt hij de inteelt-cultuur van de laatste jaren.
Hopelijk krijgt hij de kans om die te doorbreken en dat hij niet bij de eerste impopulaire maatregel de oude garde die er al jaren zit op zijn dak krijgt en dat ze aan zijn stoelpoten beginnen te zagen.
 
Bovenaan