Niet een erg sterk argument om toch redelijk zware beschuldigingen te uiten.Toen het gebeurde was Jans er nog niet. Jans heeft later wel gezorgd dat Tibbling weg ging.
Ik was er uiteraard niet bij, maar het is een publiek geheim.
De opmerkingen over autisme laat ik verder maar even zitten. Ik heb me daar een paar jaar geleden een keer enorm over opgewonden op dit forum en dat doe ik niet meer
Jammer. Heb je nog een linkje?
Haha, mij om een linkje vragen, ik weet niet eens wat dat is laat staan hoe je dat moet doen.Ik vraag toch ook niet altijd om linkjes bij jouw beweringen, met name over jezelf.
Nee die heb ik niet.
Op papier meerdere interessante spelers, maar zo worden het wel heel veel nieuwelingen. En dat bij zo'n prutstrainer.
Op papier 3 aanvallers die bij elkaar nog geen 7 doelpunten gaan maken en een middenvelder die al bijna een jaar niet in beeld is bij zijn club. Helemaal geen interessante spelers. Dramatisch spelersbeleid. Sparta dacht het vorig seizoen ook op te lossen met aanvallers als Friday, Ahannach, Kramer en Garcia die er bij elkaar na de winter nog geen 10 wisten te maken.
Een soort Jesper Drost dus.In Bruns zie ik het wel zitten. Dat is een speler die goed past bij de FC en eigenlijk al eerder gehaald kon worden toen hij nog bij Heracles zat. Bovendien heeft hij wel ervaring en pakt hij als middenvelder zijn goals wel mee af en toe. Middenveld gaat er wel op vooruit. Maar de rest........manman. Totale paniek.
Een soort Jesper Drost dus.