Het FC Groningen Nieuwstopic

gevegt

Well-known member
Toen het gebeurde was Jans er nog niet. Jans heeft later wel gezorgd dat Tibbling weg ging.
Ik was er uiteraard niet bij, maar het is een publiek geheim.
Niet een erg sterk argument om toch redelijk zware beschuldigingen te uiten.

De opmerkingen over autisme laat ik verder maar even zitten. Ik heb me daar een paar jaar geleden een keer enorm over opgewonden op dit forum en dat doe ik niet meer :)

Jammer. Heb je nog een linkje?
 

zwammy

Well-known member
erka hoeft zich toch ook niet te verantwoorden voor het publieke geheim. Het linkje moet hij idd nog wel plaatsen want heb wel zin een nieuwe discussie.
 

noordooster

Well-known member
Na het bekendmaken van het vertrek van Hennie Spijkerman gaf ik aan redelijk gecharmeerd te zijn van trainer Marcel Groninger.
Dit vooral op basis van wat ik hoor, lees en zie over zijn periodes bij Be Quick 1887 en bij HHC .
Ook bij Fc Groningen werd enkele keren zijn tactisch vernuft genoemd.
Over een voorval met Tibbling heb ik nooit wat gehoord of gelezen. Ook niet of dat voor Jans mede een reden was om het contract met hem niet te verlengen.
Ik verbaasde me er wel wat over dat Groninger niet kon blijven als assistent van Buijs.
Zoals ik me er ook wat over verbaas dat er nog niets bekend is over een nieuwe club voor Groninger in dit en in komend seizoen.
Hij heeft tenslotte ook het papiertje coach betaald voetbal.
 

noordooster

Well-known member
Oud speler Sander van Gessel wordt met onmiddellijke ingang full time assistent van Groningen 1.
Verder werd een vierde versterking aangekondigd. De Japanner Ko Itakura wordt per direct gehuurd van Manchester City.
 

erka

Well-known member
En Gladon komt ook nog.

Nijland en Jans in totale paniek, veroorzaakt door hun eigen domme wanbeleid om te denken dat je er met Doan, Padt en een stel jeugdspelers ook wel komt. :D
 

de Kok

Member
Kwestie van geduld. Spijkerman kon en kan absoluut niet door 1 deur met Buijs.
Ze schijnen ook nog een speler van Feijenoord op de korrel te hebben. "FC Groningen toont interesse in El Hankouri", meldt R'voetbal.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een hectiek bij Groningen! Er zijn vaker ploegen na allerlei paniekaankopen in de winter in het mes gelopen.
 

Atreides

Well-known member
Op papier meerdere interessante spelers, maar zo worden het wel heel veel nieuwelingen. En dat bij zo'n prutstrainer.
 

Pascallovic

Well-known member
Op papier meerdere interessante spelers, maar zo worden het wel heel veel nieuwelingen. En dat bij zo'n prutstrainer.

Op papier 3 aanvallers die bij elkaar nog geen 7 doelpunten gaan maken en een middenvelder die al bijna een jaar niet in beeld is bij zijn club. Helemaal geen interessante spelers. Dramatisch spelersbeleid. Sparta dacht het vorig seizoen ook op te lossen met aanvallers als Friday, Ahannach, Kramer en Garcia die er bij elkaar na de winter nog geen 10 wisten te maken.
 

erka

Well-known member
Op papier 3 aanvallers die bij elkaar nog geen 7 doelpunten gaan maken en een middenvelder die al bijna een jaar niet in beeld is bij zijn club. Helemaal geen interessante spelers. Dramatisch spelersbeleid. Sparta dacht het vorig seizoen ook op te lossen met aanvallers als Friday, Ahannach, Kramer en Garcia die er bij elkaar na de winter nog geen 10 wisten te maken.

In Bruns zie ik het wel zitten. Dat is een speler die goed past bij de FC en eigenlijk al eerder gehaald kon worden toen hij nog bij Heracles zat. Bovendien heeft hij wel ervaring en pakt hij als middenvelder zijn goals wel mee af en toe. Middenveld gaat er wel op vooruit. Maar de rest........manman. Totale paniek.
 

Maasveld

Well-known member
In Bruns zie ik het wel zitten. Dat is een speler die goed past bij de FC en eigenlijk al eerder gehaald kon worden toen hij nog bij Heracles zat. Bovendien heeft hij wel ervaring en pakt hij als middenvelder zijn goals wel mee af en toe. Middenveld gaat er wel op vooruit. Maar de rest........manman. Totale paniek.
Een soort Jesper Drost dus.
 
Bovenaan