Het EK op tv

Batigoal

Well-known member
Op basis waarvan zit Bert van Marwijk daar op de bank? Hij heeft niet eens de wedstrijden gezien waarover hij gevraagd wordt.
 

Batigoal

Well-known member
Van Breukelen kon dus niet uitleggen wat hij nou eigenlijk concreet gaat doen bij Oranje. :eek:mg:

Die ?zcan vind ik trouwens een prima gast. Jammer dat hij niet meer spreektijd kreeg.
 

Pascallovic

Well-known member
Staat in de NOS top 5 nu echt een buitenspel doelpunt omdat de pass van Iniesta (naar iemand die buitenspel stond) zo mooi was?
 

JMD

Well-known member
Staat in de NOS top 5 nu echt een buitenspel doelpunt omdat de pass van Iniesta (naar iemand die buitenspel stond) zo mooi was?

Tuurlijk. Die komen daar en masse klaar op het spel van Barcelona / Spanje. Is al jaren zo.
Als een Fransoos vandaag exact zo'n zelfde passje geeft is het direct een stuk minder interessant.
 

Batigoal

Well-known member
Dat Spaanse filmpje om Iniesta promoten omdat hij niet in het elftal van de week stond. Kijktip voor wie hem nog niet gezien heeft. Zo intens Calimero-gehuil valt nooit meer te overtreffen. :eek:mg:
 

JMD

Well-known member
Dat Spaanse filmpje om Iniesta promoten omdat hij niet in het elftal van de week stond. Kijktip voor wie hem nog niet gezien heeft. Zo intens Calimero-gehuil valt nooit meer te overtreffen. :eek:mg:
Ook niet door Sjaak Swart?? ;)

Waar is die te zien??
 

Pascallovic

Well-known member
Mijn hemel, ik weet niet wat stuitender voor de kwaliteiten van Iniesta is. Dat hij niet in het elftal van de eerste speelronde is gekomen of dit filmpje waarin ze bedelen om hem toch op te nemen in dat elftal. Een Iniesta ligt daar echt niet wakker van.
 
Bovenaan