Feyenoord heeft Dirk Kuyt als men het heeft over open deuren intrappert,maar die oud Ajacieden kunnen er ook wat van met de Ridder, van der Vaart en Heitinga.
Een beetje pot/ketel verhaal dus?Ik heb weinig gezien de laatste weken, maar Voetbal Inside wel en daar gingen ze ?cht helemaal los over deze doodgravers.
Wie kiest toch elke keer weer dat soort nitwits uit? Vergelijk dat eens met de BBC. Wat daar zit aan statuur, uitstraling en vooral goede teksten.
Wat een prettige commentator is Philip Kooke.
Je hoeft geen clubkaart te spelen hier denk ik. Iedereen zal er over eens zijn dat die figuren weinig te melden hebben. Kuyt blijft ons dankzij Kuyt zelf bespaard. Hij is schijnbaar ook benaderd door de NOS.
Ik kijk geen NOS meer tijdens dit EK. Ook Philip Kooke trek ik niet.
Men kijkt toch wel zal de gedachte wel zijn. Het wordt tijd dat ze eens een goed programma gaan maken.
Ik niet meer. En ik ben representatief, dus de NOS mag zich zorgen gaan maken.
Die Top5 hanteren ze al sins de Eerste Wereldoorlog.Ik kijk alleen het voetbal, zodra de zuchtende Borst, BN' ers die daar niks te zoeken hebben, clich?s brakende voetballers en de onvermijdelijke Ali B. in beeld komen is mijn tv al uit.
Best jammer, je zou er best een leuk programma van kunnen maken, maar daar slagen ze bij de NOS al jaaaaaaren niet meer in. Altijd hetzelfde uitgekauwde concept met dezelfde uitgekauwde koppen.