Het EK op tv

Max

Administrator
Forumleiding
Bij de NOS weten ze schijnbaar niet dat niet Belfast, maar Dublin de hoofdstad is van Ierland.
 

Jozsef

New member
Feyenoord heeft Dirk Kuyt als men het heeft over open deuren intrappert,maar die oud Ajacieden kunnen er ook wat van met de Ridder, van der Vaart en Heitinga.

Ik heb weinig gezien de laatste weken, maar Voetbal Inside wel en daar gingen ze ?cht helemaal los over deze doodgravers.
Wie kiest toch elke keer weer dat soort nitwits uit? Vergelijk dat eens met de BBC. Wat daar zit aan statuur, uitstraling en vooral goede teksten.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb weinig gezien de laatste weken, maar Voetbal Inside wel en daar gingen ze ?cht helemaal los over deze doodgravers.
Wie kiest toch elke keer weer dat soort nitwits uit? Vergelijk dat eens met de BBC. Wat daar zit aan statuur, uitstraling en vooral goede teksten.
Een beetje pot/ketel verhaal dus?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hoeft geen clubkaart te spelen hier denk ik. Iedereen zal er over eens zijn dat die figuren weinig te melden hebben. Kuyt blijft ons dankzij Kuyt zelf bespaard. Hij is schijnbaar ook benaderd door de NOS.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij de BBC heb je regelmatig Gullit en Ferdinand zitten. Die hebben doorgaans ook weinig aansprekende teksten.
 

Jozsef

New member
Je hoeft geen clubkaart te spelen hier denk ik. Iedereen zal er over eens zijn dat die figuren weinig te melden hebben. Kuyt blijft ons dankzij Kuyt zelf bespaard. Hij is schijnbaar ook benaderd door de NOS.

Die zou er perfect tussen passen ja, haha. Overigens kijk ik nu puur voor de zaaddodende analyses. Beetje cult denk ik.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kijk geen NOS meer tijdens dit EK. Ook Philip Kooke trek ik niet.

Ik kijk alleen het voetbal, zodra de zuchtende Borst, BN' ers die daar niks te zoeken hebben, clich?s brakende voetballers en de onvermijdelijke Ali B. in beeld komen is mijn tv al uit.
Best jammer, je zou er best een leuk programma van kunnen maken, maar daar slagen ze bij de NOS al jaaaaaaren niet meer in. Altijd hetzelfde uitgekauwde concept met dezelfde uitgekauwde koppen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Men kijkt toch wel zal de gedachte wel zijn. Het wordt tijd dat ze eens een goed programma gaan maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik niet meer. En ik ben representatief, dus de NOS mag zich zorgen gaan maken.

Zonder jouw ego te willen strelen heb je wel gelijk. Zeker bij afwezigheid van een programma op RTL 7 zou ik normaal gesproken wel zo'n programma kijken. Nu ga ik liever slapen of zap ik naar iets anders.
 

JFK

Well-known member
Ik kijk alleen het voetbal, zodra de zuchtende Borst, BN' ers die daar niks te zoeken hebben, clich?s brakende voetballers en de onvermijdelijke Ali B. in beeld komen is mijn tv al uit.
Best jammer, je zou er best een leuk programma van kunnen maken, maar daar slagen ze bij de NOS al jaaaaaaren niet meer in. Altijd hetzelfde uitgekauwde concept met dezelfde uitgekauwde koppen.
Die Top5 hanteren ze al sins de Eerste Wereldoorlog.
Stop daar gerust eens mee.
 

inhethoekje

Active member
Carl Huibrechts heeft in 5 minuten al meer zinnigs over Belgi? gezegd als al die Nederlandse kenners in de afgelopen 2 weken bij elkaar.
 
Bovenaan