Het EK op tv

Maasveld

Well-known member
Goed het is wat overdreven, maar wanneer je in speelronde 2 je 1ste wedstrijd verliest terwijl de 1ste wedstrijd gelijk is geworden, kun je geen poulewinnaar meer worden en zal je de 3de wedstrijd een stuk rustiger aan doen. Maar goed, dat zal wel komen omdat ik zelf op een dergelijke manier ben genaaid.
 

inhethoekje

Active member
Overigens begin ik nu wel een beetje schijtziek te worden van dat Ierse volk, gaat eens naar huis!
Ieren zijn niet vrolijk want het regent daar altijd, dat gemaakte vrolijk gedoe zodra ze het water oversteken, opzouten.
 

Mario

Well-known member
Overigens begin ik nu wel een beetje schijtziek te worden van dat Ierse volk, gaat eens naar huis!
Ieren zijn niet vrolijk want het regent daar altijd, dat gemaakte vrolijk gedoe zodra ze het water oversteken, opzouten.

Als je niet beter zou weten hadden het Oranje supporters kunnen zijn ...
 

Batigoal

Well-known member
Overigens begin ik nu wel een beetje schijtziek te worden van dat Ierse volk, gaat eens naar huis!
Ieren zijn niet vrolijk want het regent daar altijd, dat gemaakte vrolijk gedoe zodra ze het water oversteken, opzouten.

Toen Schotland zich niet kwalificeerde voor het EK werd er gezegd dat dat jammer was 'vanwege de sfeer die de Schotse voetbalfans maken'. :eek:mg:
 

inhethoekje

Active member
En jawel hoor, weer een filmpje, dit is niet spontaan meer, elke Ierse malloot met een mobieltje weet tegenwoordig dat als hij iets op internet flikkert de halve voetbal wereld ''aggh en aa'' roept.

Gemaakte spontaniteit, dan ben ik liever een spontane zeiksnor.
 

inhethoekje

Active member
Feyenoord heeft Dirk Kuyt als men het heeft over open deuren intrappert,maar die oud Ajacieden kunnen er ook wat van met de Ridder, van der Vaart en Heitinga.
 

Totti

New member
En jawel hoor, weer een filmpje, dit is niet spontaan meer, elke Ierse malloot met een mobieltje weet tegenwoordig dat als hij iets op internet flikkert de halve voetbal wereld ''aggh en aa'' roept.

Gemaakte spontaniteit, dan ben ik liever een spontane zeiksnor.
Die Ieren kan ik nog wel hebben, is normaal gesproken ook prachtig volk. Wat ik veel erger vind is dat bij elk filmpje komt te staan: zie je wel, zo kan het ook! Alsof elke supporter op het EK een volslagen randdebiel is.
 

gevegt

Well-known member
Die Ieren kan ik nog wel hebben, is normaal gesproken ook prachtig volk. Wat ik veel erger vind is dat bij elk filmpje komt te staan: zie je wel, zo kan het ook! Alsof elke supporter op het EK een volslagen randdebiel is.
Veel zal het niet schelen.
 

JMD

Well-known member
Zit op de BBC de voorbeschouwing te kijken, gaat het over Dzsudzsak. Zegt een analyticus: 'he is probably the most famous for his spell at PSV, winning three domestic titles'
Weet niet waar zij gekeken hebben...
 

Bonehead

Well-known member
De vergelijking tussen het volk dat het Nederlands elftal Ierse supporters gaat, gaat mijn inziens behoorlijk mank. De ??n gaat met een bos wortelen op zijn hoofd schijtlollige liedjes zingen en staat niet achter zijn land wanneer het slecht gaat en de andere staan onvoorwaardelijk achter hun land hoe slecht het ook gaat en onder invloed van het ??n of ander. Nu vind ik ook ook dat het gehyped wordt en dat hoef van mij ook niet. Ik kan ook wel een dag zonder filmpje van Ierse supporters.
 

Makanaky

Well-known member
Zit op de BBC de voorbeschouwing te kijken, gaat het over Dzsudzsak. Zegt een analyticus: 'he is probably the most famous for his spell at PSV, winning three domestic titles'
Weet niet waar zij gekeken hebben...

Is dat niet zo, dan? In Rusland ging het in elk geval minder soepel qua prijzen.
 

JMD

Well-known member
Is dat niet zo, dan? In Rusland ging het in elk geval minder soepel qua prijzen.

Ja, dat hij PSV het best was klopt, maar kan me geen 3 titels met de Hongaar herinneren... Hij stond wel in 2008 op het Stadhuisplein, maar hij kwam toen pas begin dat jaar, en was nog geen basisspeler, zoals later.
 
Bovenaan