Het EK op tv

A345

New member
Echt, ik vind normaal dat eindrondes door de NOS prima in beeld worden gebracht, maar wat een afgang is het dit jaar. Werkelijk nietszeggende gasten. Ik kijk om 8 uur lekker EKDaily op Youtube live. Echt veel lukker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
EKDaily zal inderdaad wel weer prima zijn. Gezien de reclames was ik bij de BBC beland. Een goede analyse. Zap ik even terug naar de NOS, gaat een volstrekt onbekende iets roepen over het lachen van Ronaldo. Weer reclame. Gezapt naar de Belgen en daar praten ze op een normale manier over Ronaldo.
 

SanMark.

Well-known member
EKDaily zal inderdaad wel weer prima zijn. Gezien de reclames was ik bij de BBC beland. Een goede analyse. Zap ik even terug naar de NOS, gaat een volstrekt onbekende iets roepen over het lachen van Ronaldo. Weer reclame. Gezapt naar de Belgen en daar praten ze op een normale manier over Ronaldo.

Dat was Janssen.
 

SanMark.

Well-known member
Mijn vriendin deed bij de tweede iets met yoga . 1 keer mee geweest en dat was voor mij meer dan voldoende. ( en gelukkig vond mijn vriendin dat ook)
 

Jozsef

New member
Ik vind Bert van Marwijk altijd zooooo zaaddodend analyseren. En dat zit Pi-Air er ook nog naast. Zap!!
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben al een hele tijd klaar met die ek en wk programma's bij de NOS. Heb er dit jaar nog vrijwel niks van gezien en dat ben ik ook niet van plan. Race via uitzending gemist doorspoelend nog wel eens naar doelpunten die ik nog niet gezien had, maar voor de rest... Ik zag gister een redacteur van een modeblad en een psychiater zitten, watdefok?
 

gevegt

Well-known member
Je kunt tussen de wedstrijden door ook naar Radio 1 luisteren.

Nu met flitsen van Fred!:duim:
 

Janssen

Well-known member
772236e4787a4246896c9f6ca598fb7d.jpg
 
Bovenaan