Die vergelijking maken ze juist zelf continu. Het onrecht dat ze geen fullprofcompetitie is in Nederland, dat er niet zoveel media-aandacht als bij een EK voor mannen en ga zo maar door. En ja dat stoort mij wel eens. Het is gewoon een marktwerking en die spreekt nadrukkelijk in hun nadeel. Hoe zal het straks zijn bij een eredivisiewedstrijd?
Straks in de Eredivisie zit er inderdaad weer geen hond. Zoals het hoort.
Is bij wedstrijden van Jong Ajax, Jong PSV, Jong FC Utrecht en Jong AZ er nu bij niet veel anders.
Klopt, die hebben ook niks op tv te zoeken.
Meeste wedstrijden van Jong Ajax waren vorig jaar het kijken meer dan waard.
Okay, dat is mij ontgaan, ik was op vakantie en als ik weg ben krijg ik weinig nieuws en al helemaal geen randzaken mee.
Maar dan nog vind ik dat er wel wat erg doorgeslagen wordt in de negativiteit door sommigen hier.
Is bij wedstrijden van Jong Ajax, Jong PSV, Jong FC Utrecht en Jong AZ er nu bij niet veel anders.
Ja en dat verbaasd mij. Want ik ben het met jou eens dat je niet met elkaar moet vergelijken.
Dat men hier doorgaans negatief is heeft in mijn opinie niet alleen met bovenstaande te maken. De meeste zijn hier clubsupporter en zijn erg kritisch over het nationale voetbal. Dat heeft ongetwijfeld ook te maken met de sfeer die hier omheen hangt te maken. De hosanna-in-de-gloria sfeer trekken ze niet. Ze willen gewoon tijdens de wedstrijd eens lekker kut roepen en dat alles ruk is
Waarom kun je het alleen serieus nemen door het te vergelijken met mannenvoetbal? Dat doen we toch ook niet bij alle andere sporten?
Dat bedoelde ik er niet mee, maar meer het kritisch beoordelen. Zoals alle andere sportprestaties worden beoordeeld.
Aha, men is dus zuur en verbolgen omdat er andere mensen zijn die positief zijn en zich vermaken met vrouwenvoetbal.
Fortuna Sittard, daar winnen die vrouwen gewoon van.
Waarom kun je het alleen serieus nemen door het te vergelijken met mannenvoetbal? Dat doen we toch ook niet bij alle andere sporten?
Dat bedoelde ik er niet mee, maar meer het kritisch beoordelen. Zoals alle andere sportprestaties worden beoordeeld.
Fortuna Sittard, daar winnen die vrouwen gewoon van.