Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

gevegt

Well-known member
Morgen begint het!

In dit topic is er alle ruimte voor de mooiste foto's en ook voor randzaken!

Edit: wel even de poll invullen voor je post!
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik zag de bus van de Deense dames woensdag rijden.

Verder ben ik Daphne Koster al moe, maar ik ga wel kijken morgen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb als eerste gestemd zo te zien. Leeft het toernooi een beetje? Ik zie nergens met oranje versierde straten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb de poll ook ingevuld.
Ik neem aan dat Gevegt voor de Deutschen is? Ik zag vanne week een stukje en daar hadden ze het er over dat de Deutschen al 6x op rij Europees Kampioen zijn geworden. De horror.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Holland hup! Ik verheug me nu al op alle clich?s in praatprogramma's en analyses.

'Je moet het niet vergelijken met mannenvoetbal.'
'Vrouwenvoetbal is sportiever.'
'Voorbeeld voor jonge meiden in Nederland.'
'Grootst groeiende sport.'
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hadden ook een leeuwenlogo aangepast, want ze moeten natuurlijk wel een eigen identiteit hebben. Wat een onzin allemaal.
 

Bonehead

Well-known member

Dat mens dat in elk praatprogramma opduikt om te vertellen hoe achtergesteld damesvoetbal wordt in Nederland omdat de panniniplaatjes (ja echt die verkopen ze) van dit evenement niet in het zicht stonden.

Van de week hoorde ik ook nog Hoogendijk klagen dat damesvoetbal nog steeds geen fullprof bezigheid is in Nederland. Het damesteam trok soms wel meer toeschouwers dan Jong Ajax. Tsja.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien haar uitleggen wat marktwerking is. Als niemand het boeit, dan gaat het geen fullprof ding worden.
 

JMD

Well-known member
Hup Holland hup! Ik verheug me nu al op alle clich?s in praatprogramma's en analyses.

'Je moet het niet vergelijken met mannenvoetbal.'
'Vrouwenvoetbal is sportiever.'
'Voorbeeld voor jonge meiden in Nederland.'
'Grootst groeiende sport.'

Het redactioneel commentaar van de VI van afgelopen woensdag liet zo ongeveer al die clich?'s langskomen... ;)
 

DeMaster

Active member
Zeker gestemd.
Forza Oranje Leeuwinnen:duim:

Lieke Martens moet blijkbaar in bloedvorm zijn.
Oranje heeft een leuke selectie.

Naast Oranje ook Zweedse support.
 
Bovenaan