Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

SanMark.

Well-known member
Toch 24 pagina's heeft dit topic al.

Laat de mensen die er wel na kijken toch van genieten (waaronder ikzelf) die prutsers van het grote Oranje moeten nog maar bewijzen dat ze weer op een toernooi actief zijn.
Winnen van de favorieten Zweedsen en Engelsen zegt al meer dan genoeg. Hiddink, Blind, Advocaat & Co. Beschamend om van Griekenland (nog wel thuis) en Bulgarije te verliezen. Slecht argument overigens om een vergelijking te doen tussen dames en heren voetbal. Die gasten worden dik betaald en kwalificeren zich niet eens voor een EK en misschien ook niets eens voor het aankomende WK.

Gooi er anders even alle clich?s uit kneus.

Eerst vergelijk je de dames met de heren en wat de heren allemaal fout hebben gedaan ten opzichte van de dames en dan zeg je dat het een slecht argument is om te vergelijken.

En dan ga je het nog eens over geld verdienen hebben. Ik denk dat het gemiddelde salaris van de de Grieken en Bulgaren niet eens zo veel lager is( Al zal Depay, Robben en Sneijder hier het verschil maken ). Dus van al die duur betaalde profs kan niet iedereen op een EK of WK verschijnen.
 

DeMaster

Active member
Gooi er anders even alle clich?s uit kneus.

Eerst vergelijk je de dames met de heren en wat de heren allemaal fout hebben gedaan ten opzichte van de dames en dan zeg je dat het een slecht argument is om te vergelijken.

En dan ga je het nog eens over geld verdienen hebben. Ik denk dat het gemiddelde salaris van de de Grieken en Bulgaren niet eens zo veel lager is( Al zal Depay, Robben en Sneijder hier het verschil maken ). Dus van al die duur betaalde profs kan niet iedereen op een EK of WK verschijnen.

Beetje dimmen jij vriend met je kneus.

Heren allemaal fout gedaan hebben; denk dat jij toch ook wel graag Oranje op een eindtoernooi ziet niet dan? Nederland hoort daar gewoon ALTIJD bij te zijn. Beschamend dat je niet eens een oefenduel van Griekenland kan winnen
 

Bonehead

Well-known member
Dat wordt dus ook gewoon gedaan. Ik heb o.a. Vera Pauw, Daphne Koster en die vrouw die trainer was geweest bij de Twente-vrouwen (?) zeer kritisch horen zijn.

Die Vera Pauw heb ik 1 keer gezien bij Jinek. Racuneuze vrouw die vond dat dit louter haar verdienste was omdat ze 7 jaar geleden bondscoach was. Die vrouw die trainer was heb ik gemist en al die uren dat ik Koster heb gehoord. heb ik geen kritisch woord gehoord. Geldt eveneens voor Hoogendijk. Kritiek wordt ook hier gezien als iets negatiefs

Maar ik ga er eens lekker voor zitten. Hup Holland Hup.
 

Batigoal

Well-known member
Die Vera Pauw heb ik 1 keer gezien bij Jinek. Racuneuze vrouw die vond dat dit louter haar verdienste was omdat ze 7 jaar geleden bondscoach was. Die vrouw die trainer was heb ik gemist en al die uren dat ik Koster heb gehoord. heb ik geen kritisch woord gehoord. Geldt eveneens voor Hoogendijk. Kritiek wordt ook hier gezien als iets negatiefs

Maar ik ga er eens lekker voor zitten. Hup Holland Hup.

Ok, ik heb wel kritiek van die dames gehoord.

Hup Holland! Oppassen voor die Harder van Denemarken.
 

erka

Well-known member
Ik word keurig op de hoogte gehouden door mijn buren die sterk meeleven zo te horen. Wel zo handig. Kan ik mooi iets anders doen.
 
Bovenaan