Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.

• Totaal aantal stemmers
    20

JFK

Well-known member
Ik kom niet eens van de parkeerplaats. Gekkenhuis hier!

Echt wildvreemde mensen die je spontaan omhelzen, wat een mooi land leven we toch in. Een oud opaatje die ik tegenkom, het deed hem denken aan Bevrijdingsdag.

gevegt

Well-known member
Echt wildvreemde mensen die je spontaan omhelzen, wat een mooi land leven we toch in. Een oud opaatje die ik tegenkom, het deed hem denken aan Bevrijdingsdag.

Hier zelfs oranje burka's die knielend de grond kussen!

Batigoal

Well-known member

Ja herkenbaar! Ik kwam ook oudjes tegen die dit deed denken aan '88. Geen idee wat ze ermee bedoelen, maar wat maakt het uit in dit feest!

Abubakari

Well-known member
Mooi, die beleving en die vrolijkheid, het mag dan (hooguit) niveau vierde klasse knvb zijn (waar ik me trouwens ook altijd prima vermaak), ik vond het een zeer vermakelijke pot voetbal. Zes goals in een EK finale, geen gedoe met schwalbes en ander doorlopend spelbederf van zich continu aanstellende pati?nten met de vallende ziekte.
Al moet ik wel zeggen dat die muur bij die vrije trap waaruit de 3-2 valt wel heel idioot was. Maar goed, maakt het uit, vermakelijke leuke wedstrijd en nog gewonnen ook.

En Foppe de Fries gewoon voor de derde keer Europees Kampioen!

Janssen

Well-known member
De poging tot Baggio-esque lichaamsschijnbeweging van Miedema bij de laatste goal kon ik overigens wel waarderen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heb de hele wedstrijd gezien en me geen moment verveeld. Wel hard moeten lachen om de keeper van Denemarken, die gewoon twee gratis goals aan ons geeft.

Die van Nederland is wel goed in uitkomen en stompen, dan word je dus al snel Europees Kampioen.

Bonehead

Well-known member
Van Veenendaal heeft, op die soppert tegen Belgi? na, een uitstekend toernooi gedraaid waar ze menigmaal een doelpunt tegen Nederland voorkwam.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het een schitterende wedstrijd. Twee teams die ontzettend aan elkaar gewaagd zijn en vol de strijd aan gingen. Verder vond ik de goals van Nederland ook gewoon goed. Het is echt niet meer dat lompe ren je rot voetbal wat het een paar jaar geleden wel was. Er zit gewoon een idee achter.

Het is echt niet zo dat ik nu standaard vrouwenvoetbal ga zitten kijken. Maar het Nederlands elftal vind ik zeker leuk. Net als met veel andere sporten die ik alleen kijk als er een Nederlands team speelt. Handbal, hockey, volleybal, etc.

Susa

New member
Hartstikke leuk dat meidenvoetbal op zo'n toernooi :duim:

Susa heeft alle potjes van de Leeuwinnen gezien!!

SanMark.

Well-known member
Nou nee hoor maar ik laat me niet intimideren door zo'n idioot als jou!

Als je zo anti vrouwenvoetbal bent wat doe jij dan in dit topic?

Ik ben helemaal niet anti vrouwenvoetbal.

Maar wat kan ik eraan doen dat jij zo ongesteld reageert ?

Bovenaan