Oei, we gaan wisselen. Meestal is dat een verzwakking.
Janssen Well-known member 6 aug 2017 #265 Ik zag de 3-2, dit kun je toch niet serieus op tv uitzenden?
JFK Well-known member 6 aug 2017 #269 gevegt zei: Europees kampioen! Klik om te vergroten... We worden gek!!!!
gevegt Well-known member 6 aug 2017 #274 JFK zei: We worden gek!!!! Klik om te vergroten... Ik ga met de auto al tutterend door het dorp!
Janssen Well-known member 6 aug 2017 #275 de waan zei: Gefeliciteerd, Janssinho! Klik om te vergroten... Ik grijp dit niet eens aan als excuus om te zuipen, ken je nagaan.
de waan zei: Gefeliciteerd, Janssinho! Klik om te vergroten... Ik grijp dit niet eens aan als excuus om te zuipen, ken je nagaan.
JFK Well-known member 6 aug 2017 #277 gevegt zei: Ik ga met de auto al tutterend door het dorp! Klik om te vergroten... Hier is het een groot straatfeest. Het dor me denken aan EK88. KIPPENVEL!!!1!
gevegt zei: Ik ga met de auto al tutterend door het dorp! Klik om te vergroten... Hier is het een groot straatfeest. Het dor me denken aan EK88. KIPPENVEL!!!1!
gevegt Well-known member 6 aug 2017 #278 JFK zei: Hier is het een groot straatfeest. Het dor me denken aan EK88. KIPPENVEL!!!1! Klik om te vergroten... Ik kom niet eens van de parkeerplaats. Gekkenhuis hier!
JFK zei: Hier is het een groot straatfeest. Het dor me denken aan EK88. KIPPENVEL!!!1! Klik om te vergroten... Ik kom niet eens van de parkeerplaats. Gekkenhuis hier!