Het EK in Nederland.

Het EK in Nederland.


  • Totaal aantal stemmers
    20

Janssen

Well-known member
TMaar op dit moment is het populair en dan is een niveaudiscussie niet zo relevant.

Ja goed ik weiger me daarbij neer te leggen. Dan kunnen ook we ook het NK Bikini beerpong gaan pushen want reken maar dat daar mensen heen kijken.
 

Marinos

Well-known member
Het is ook niet zo dat we met de Nederlandse heren allemaal in oranje uitgedost als niet liefhebber voor de tv zitten tijdens een toernooi.
 

zwammy

Well-known member
Buiten het feit dat de dames 'leuk zijn om naar te kijken, maar vooral hartstikke goed zijn', is er ook rekening gehouden met de stadions waarin de Leeuwinnen spelen. Die zijn niet t? groot en daarom makkelijker en sneller uitverkocht. ,,Dat geeft een geweldige entourage en het decor van topsport: het zit vol dus het is belangrijk", licht De Jong toe, terwijl hij benadrukt dat de steden waarin de wedstrijden plaatsvinden er ook echt iets van willen maken. ,,Het zijn plaatsen waarin dit niet het zoveelste evenement is

Bij elke wedstrijd is 1 tribune minimaal gesloten. 3000 man op de Vijverberg is echt niet uitverkocht. Wat een plaat zeg.
 

DeMaster

Active member
Groenen speelt echt een toptoernooi.

Jackie speelt inderdaad een heel goed toernooi. Idem voor van Veenendaal, Martens, vd Sanden. Overigens heb ik in de poll op van Lunteren gestemd.

Misschien dat Cocu hier eens naar moet kijken in plaats van moe te worden en commentaar te geven. Zever vent. Realiteit is hard, na 44 jaar niet meedoen in Europa (en de dames die in dezelfde avond naar een Europese finale gaan).
 

Janssen

Well-known member
Jackie speelt inderdaad een heel goed toernooi. Idem voor van Veenendaal, Martens, vd Sanden. Overigens heb ik in de poll op van Lunteren gestemd.

Misschien dat Cocu hier eens naar moet kijken in plaats van moe te worden en commentaar te geven. Zever vent. Realiteit is hard, na 44 jaar niet meedoen in Europa (en de dames die in dezelfde avond naar een Europese finale gaan).

Geweldige vergelijking ook. Ik denk dat de dames zich wel gekwalificeerd hadden voor de EL ja.

:eek:mg:
 

DeMaster

Active member
Geweldige vergelijking ook. Ik denk dat de dames zich wel gekwalificeerd hadden voor de EL ja.

:eek:mg:

Gaat niet om of hun zich kwalificeren voor de EL, Cocu zeurt gewoon weer (natuurlijk, meneertje heeft verloren). Maar zoveel anti-vrouwenvoetbal praat. Niet terecht.
 

zwammy

Well-known member
Even weer ter vergelijking. De wereld kampioen verliest met 5-2 van een onder 15 jaar college voetbal team. Om het vrouwenvoetbal weer even in het juiste perspectief te zien.
 

Bonehead

Well-known member
Als je in de reserve 6de klasse zo'n bal kopt als wat die Engelse deed bij de 2-0 mag je je direct gaan douchen.

Maar ze komen superlatieven te kort en enige vorm van kritiek wordt niet geduld. Nou, dat hoort bij topsport. De massahysterie laat ik onbegrijpend langs mij heen gaan. Er werd gisteren in het dorp zelfs vuurwerk afgeschoten.
 

Abubakari

Well-known member
Vrouwenvoetbal is niet met mannenvoetbal te vergelijken, dus heeft het ook weinig zin dat hier doorlopend te doen. De Oranje vrouwen leveren gewoon een prima prestatie.
 

Bonehead

Well-known member
Die vergelijking maken ze juist zelf continu. Het onrecht dat ze geen fullprofcompetitie is in Nederland, dat er niet zoveel media-aandacht als bij een EK voor mannen en ga zo maar door. En ja dat stoort mij wel eens. Het is gewoon een marktwerking en die spreekt nadrukkelijk in hun nadeel. Hoe zal het straks zijn bij een eredivisiewedstrijd?

De prestatie is uitstekend en sinds de knockoutfase ook geheel terecht. Maar in de poulefase had het ook anders kunnen lopen en er was in mijn ogen veel ruimte voor verbetering. Dan snap ik die hallelujahstemming niet zo.
 
Bovenaan